Skip to main content

Kort na een recente update, merkte ik dat je een receiver kon toevoegen aan de lijst met apparaten die de afstandsbediening kan bedienen. Na wat aanvankelijke problemen met de instellingen die bleven bestaan, kreeg ik het eindelijk werkend.

Gisteren, toen ik thuiskwam van het werk, was de ontvanger "vergeten". Na vele pogingen om hem weer toe te voegen, blijft de instelling niet hangen, wat ik ook doe. Ik heb het apparaat meerdere keren opnieuw opgestart. Elke keer dat ik het apparaat toevoeg, doorloopt het de stappen om de receiver te testen, en alles lijkt in orde te zijn. De afstandsbediening werkt alleen met mijn receiver tijdens de "test". De volumeknoppen buiten de test kunnen echter het volume van de ontvanger niet wijzigen. Hij blijft hangen op het bedienen van het volume van alleen mijn tv.

Hi @floepie05, goed dat je dit aangeeft.

Kan je ons wat meer informatie geven? Over welke receiver gaat het en hoe heb je deze aangseloten op de Mediabox? Wellicht dat @peter-keetfm hier een blik op kan werpen, ik kan me heugen dat hij hier het een en ander wel vanaf weet! 

Reageer