Gisternacht zat ik bureau Rotterdam te kijken toen ergens rond 1:00 uur de verbinding met de tv server wegviel. Dan klik je op OK en herstelt de verbinding weer, maar dan zit je weer in live tv. Je kunt dan niet verder kijken waar je was gebleven maar moet bij commerciële tv een programma helemaal opnieuw kijken. Zeer irritant. Is hier een oplossing voor? Anders ga ik in januari misschien terug naar Ziggo.
Dit probleem had ik in het verleden ook met de amino aria7 en nu met de t-mobile app op mijn lg-tv. Alles bedraad aangesloten. Server uitval vaak 's-nachts, alsof iemand de tv-server herstart.
Mijn internetverbinding is meestal goed (zowel ping als speedtest), maar soms heeft hij moeite om een website te laden en moet je even opnieuw laden. Het lijkt erop dat er ergens in het odido netwerk capaciteitsproblemen zitten die kortstondige packet loss veroorzaken. Kan dit ook de uitval van de tv-server verklaren? Of worden die dingen echt gewoon 's-nachts af en toe zonder aankondiging herstart?
Bij Ziggo is er een optie: "programma hervatten" waarom heeft odido dat niet?