Verder kijken werkt vaak niet

  • 3 March 2024
  • 1 reactie
  • 23 Bekeken

Reputatie 1
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Ik kijk regelmatig programma's niet af en wil dan een andere x verder kijken. Soms komt zo’n programma dan wel in de lijst met “Verder kijken” maar veel vaker komt het niet in die lijst. Met als gevolg dat je op bijna alle zenders dus weer helemaal opnieuw zou moeten starten. Waarom worden die kijkgegevens niet opgeslagen?

Nora van Odido 2 maanden geleden

Hi @EGee, ik wil dit graag voor je onderzoeken! Zodra je op de knop klikt om een programma terug te kijken, zou deze opgeslagen moeten worden in de lijst. Zijn het steeds dezelfde programma's die niet terug gekeken kunnen worden of gaat het om een bepaalde zender? En komt dit alleen op de TV Box voor of heb je het ook als je gebruikmaakt van de Odido Online TV App? 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +4

Hi @EGee, ik wil dit graag voor je onderzoeken! Zodra je op de knop klikt om een programma terug te kijken, zou deze opgeslagen moeten worden in de lijst. Zijn het steeds dezelfde programma's die niet terug gekeken kunnen worden of gaat het om een bepaalde zender? En komt dit alleen op de TV Box voor of heb je het ook als je gebruikmaakt van de Odido Online TV App? 

Reageer