De IPad heb ik eerder gebruikt, bij de vorige app versie. Nu niet meer. Toen meldde ik het probleem dat de app geen verder kijken liet zien.
Bij deze nieuwe melding ging het om de nieuwe app, waarbij ik pas later problemen mee ondervond. Gebruik alleen Samsung A8, en de tv. Het probleem lijkt zich trouwens na melding hier, te hebben opgelost. Verder kijken werkt weer. Zowel bij opnames als terug kijken.
Hoi @77LK, ah okee pardon dan begreep ik je verkeerd. Fijn in ieder geval dat het opgelost is, zo heeft de technische dienst toch een steentje kunnen bijdragen, top dat je het hier gemeld hebt! Ik zal het doorgeven en het uitstaande ticket sluiten.
Veel gebruiksplezier en alvast een prachtig weekend toegewenst!
Ondertussen zitten we al weer in november en is het probleem van “verder kijken” op TV nog steeds niet opgelost..
Ik vraag me af of we korting krijgen omdat het product wat eerder wel werkte, nu al maanden (tv en online) niet naar behoren meer werkt, en er lijkt eigenlijk geen vooruitgang in te zijn.
Hoi @Nadinneke, goed dat jij het ook meldt, zo kunnen we het probleem nog beter aanpakken. Het lijkt voor het grootste gedeelte opgelost te zijn, maar jammer genoeg nog niet bij iedereen, sorry voor het ongemak.
Zou je onderstaand vragenlijstje willen invullen en in een nieuw bericht willen plaatsen, alsjeblieft? Dan ga ik meteen kijken hoe we het bij jou het beste kunnen aanpakken!
-Ontbreken de opgeslagen Verder Kijken momenten ook wanneer je de webversie van TV Anywhere gebruikt (de link is klikbaar)?
-Gebruik je een VPN thuis?
-Je komt dit probleem tegen op zowel TV als op je mobiele apparaten (telefoon en iPad), klopt dat?
-Welke iOS versie heeft jouw iPad?
-Sinds wanneer speelt dit probleem?
Hoi @Nadinneke, goed dat jij het ook meldt, zo kunnen we het probleem nog beter aanpakken. Het lijkt voor het grootste gedeelte opgelost te zijn, maar jammer genoeg nog niet bij iedereen, sorry voor het ongemak.
Zou je onderstaand vragenlijstje willen invullen en in een nieuw bericht willen plaatsen, alsjeblieft? Dan ga ik meteen kijken hoe we het bij jou het beste kunnen aanpakken!
-Ontbreken de opgeslagen Verder Kijken momenten ook wanneer je de webversie van TV Anywhere gebruikt (de link is klikbaar)?
-Gebruik je een VPN thuis?
-Je komt dit probleem tegen op zowel TV als op je mobiele apparaten (telefoon en iPad), klopt dat?
-Welke iOS versie heeft jouw iPad?
-Sinds wanneer speelt dit probleem?
-Ontbreken de opgeslagen Verder Kijken momenten ook wanneer je de webversie van TV Anywhere gebruikt (de link is klikbaar)?
Niet altijd, maar daarvoor reageer ik op het andere forum (kreeg daar te horen dat TV en via Internet/apps aparte forums waren namelijk) { https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/feedback-nieuwe-tv-anywhere-326105/index7.html }
-Gebruik je een VPN thuis?
Nee
-Je komt dit probleem tegen op zowel TV als op je mobiele apparaten (telefoon en iPad), klopt dat?
Nee, via internet kan ik dus wel verder kijken later (tenminste als het programma allang is afgelopen ik het dan kijk. Als ik via live tv een programma kijk, kan ik dat later niet verder kijken, dan moet ik het gehele programma weer kijken)
-Welke iOS versie heeft jouw iPad?
Ik heb geen iPad? Dit is het forum wat werd aangegeven voor Televisie, waarmee we gewoon kijken via het kastje van jullie.
-Sinds wanneer speelt dit probleem?
Sinds die “geweldige” update 11 augustus 2020, daarvoor was het wel mogelijk.
Hoi @Nadinneke, bedankt voor je volledige antwoord, daar kunnen we wat mee!
Ik heb het nagevraagd bij het TV team en Verder Kijken wordt (nog) niet (meer) ondersteund bij Live TV. Dat geldt ook voor Pauzeren en Begin Gemist. Er is wel een verzoek uitgezet door de desbetreffende developers/specialisten, maar dat is nog in behandeling.
Waar het echter wel 100% hoort te werken, is bij Terug Kijken, Opnames en Video on Demand.
Hoi @Nadinneke, bedankt voor je volledige antwoord, daar kunnen we wat mee!
Ik heb het nagevraagd bij het TV team en Verder Kijken wordt (nog) niet (meer) ondersteund bij Live TV. Dat geldt ook voor Pauzeren en Begin Gemist. Er is wel een verzoek uitgezet door de desbetreffende developers/specialisten, maar dat is nog in behandeling.
Waar het echter wel 100% hoort te werken, is bij Terug Kijken, Opnames en Video on Demand.
Opnames heb ik er nog niet bijgenomen omdat wat we nu hebben al niet goed werkt, dus ik heb geen zin om extra geld te betalen.
Bij Terug Kijken werkt het namelijk ook niet.
En Video on Demand gebruik ik niet, eigenlijk alleen Netflix en Disney+
Hi @Nadinneke, we hebben het verder onderzocht en er lijkt een bug te zijn bij gebruik via de telefoon/tablet waarbij de ‘bookmark’ waar je gebleven was niet op wordt geslagen. Via de Tv Box en de browser werkt het wel goed. We gaan aan de slag om de bug te verhelpen, dank voor je melding!
Hi @Nadinneke, we hebben het verder onderzocht en er lijkt een bug te zijn bij gebruik via de telefoon/tablet waarbij de ‘bookmark’ waar je gebleven was niet op wordt geslagen. Via de Tv Box en de browser werkt het wel goed. We gaan aan de slag om de bug te verhelpen, dank voor je melding!
Best bijzonder gezien ik niet kijk op mijn mobiel, alleen via televisie (met jullie tv ontvanger) en computer..
Geen mobiel..
Hoi @Nadinneke, ik vermoed dat Brian jou per ongeluk getagd heeft in plaats van @77LK. Omdat Verder Kijken momenteel (nog) niet ondersteund wordt op Live TV, kun jij deze functie ook niet gebruiken. Ons TV team is wel aan het onderzoeken wat daarin de mogelijkheden zijn maar nu kun je Verder Kijken nog niet gebruiken bij Live TV.
@77LK Het probleem wordt nu onderzocht en er komt spoedig een oplossing in de vorm van een update.
Een mooi weekend toegewenst allemaal!