Skip to main content

Verbinding iPad Duitsland Odido Online TV app

  • 7 July 2024
  • 15 reacties
  • 118 Bekeken

Odido tv app op ipad werkt niet in duitsland met wifi op de camping. Als ik verbind met hotspot 4g verbinding op mijn telefoon doet ie het wel. Maar dit kost me veel teveel en wil graag via de wifi kijken. De snelheid van de wifi verbinding is goed. 

15 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Belinda71 

Voor het kijken op een iPad in het buitenland zou je de Odido online tv app moeten gebruiken. De Odido tv app zou alleen op een vaste aansluiting van Odido moeten werken op de tv bijvoorbeeld.

Odido online tv app staat erop werkt niet met wifi in Duitsland 

Reputatie 4

kan het zijn dat wifi van de camping TV kijken blokkeert? Welke meling krijg je op je iPad?

Nee was aan het kijken. Ben eraf gegooid en kan niets meer met de odido online tv app. Ik kan via wifi ook niet naar de odido site niks. Rest functioneert wel dus kan verder gewoon internetten. 

Melding 214999

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Belinda71, gezien het wel werkt via een hotspot, lijkt het er toch op dat er iets in het wifinetwerk daar zit, wat onze app blokkeert. Zodra er iets van een VPN aan staat, kan het namelijk al geblokkeerd worden. Omdat het wel heeft gewerkt (wat ik uit je bericht opmaak), zou je voor de zekerheid de app op de ipad willen verwijderen en opnieuw willen installeren? 

Heb ik gedaan ik moet opnieuw inloggen en dat lukt niet

Reputatie 4

even een wild scenario, zou het kunnen dat de camping niet wil dat er (massaal) voetbal gekeken wordt? En dat ze dus tv kijken blokkeren (tijdelijk). 

Zou je eens willen kijken of TV kijken via NOS.nl wel werkt?

NOS.nl werkt wel. Het stomme is alles werkt Netflix Videoland nos ook op internet kom ik overal op behalve op Odido.nl lukt niet op de wifi. Ook deze community niet en de online tv app werkt niet.krijg foutcode 231999.

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Belinda71 , ik wil dit graag verder onderzoeken! Heb je een mogelijkheid om te testen of het op een andere telefoon/tablet wel werkt via Wifi? Mocht dit niet het geval zijn, ontvang ik graag onderstaande gegevens:

  • Merk apparaat:
  • Type apparaat (Voorbeeld: iPhone [X], iPad [X], iPod etc. (vergeet versienummer / toevoeging niet) of Samsung Galaxy S7, Lenovo Tab, HTC one ):
  • iOS of Android versie:
  • Probleem met de app:
  • Welke handelingen/stappen voer je uit tot het probleem zich voordoet: 
  • Sinds wanneer ervaar je dit probleem:
  • Wat heb je zelf al allemaal geprobeerd om het op te lossen: 

Dan kunnen wij dit voor je doorzetten! Groetjes, Ishana

Ipad. Zondag heb ik van acht tot tien uur ‘s avonds gekeken daarna doet de app of pagina van odido het niet meer via de wifi. Zodra ik de app op wil starten moet ik inloggen en dit lukt niet. Als ik op odido.nl wil krijg ik server niet bereikbaar. 

Reputatie 4

werkt het de dag erna dan weer wel? en als odido het niet meer doet, kun je dan wel naar andere sites gaan? kortom, werkt de rest van het internet wel?

Nee het werkt niet meer. De rest werkt wel. Eigenlijk alles werkt behalve Odido.

Ok zag dat er meer informatie nodig was het gaat om iPad Air 4e generatie iOS 17.5.1.. we hebben app opnieuw geïnstalleerd een aantal maal ook iPad een aantal keer opnieuw opgestart. Andere apps en websites geprobeerd deze werken allemaal wel. Geprobeerd om via Odido.nl tv te kijken maar op deze site komen we ook niet. Andere nl sites wel.

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Belinda71, dankjewel! Ik zie dat er twee dagen geleden ook telefonisch contact is geweest. Ik heb deze informatie daaraan toegevoegd en ben een onderzoek bij de technische dienst gestart. Zij gaan hiermee aan de slag. Hou er rekening mee dat dit een aantal werkdagen kan duren. We doen er alles aan dit zo snel mogelijk op te lossen!

Reageer