Ik krijg de laatste weken dat zowel internet als de TV crashed. Bij het herstarten doe hij het weer. Ik verwacht dat het de kabel is die ooit door de t-mobile monteur is aangesloten gaar is. Nu is het wel weer aantrekkelijk om eens van provider te switchen (nieuwe monteur, nieuw apparatuur).. Maar ook dat is weer een gedoe.. Ik ben even benieuwd of er ook garantie zit op de aansluitingen en wat ik kan doen om te bekijken wat de oorzaak is van het probleem.
Hallo
Gaat het om glasvezel?
De internetkabel tussen mediaconverter en modem kun je zelf vervangen, misschien wilt dat helpen.
Hi
Houd er wel rekening mee dat jij hierna weer teruggaat naar de instellingen zoals ze op de sticker van het modem staan. Ik hoor heel erg graag van je of dit jouw problemen met Internet en TV heeft verholpen. Mocht jij hierna nog steeds problemen ondervinden, laat het dan gelijk weten. Dan gaan wij jou hier weer verder mee helpen, zodat jij zo snel mogelijk weer optimaal kunt genieten!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.