Skip to main content

Ik maak nu iets van 1 a 2 maanden odido TV, maak gebruik van Set top boxen maar ook de Android Apps. Ik vergelijk mijn bevindingen met Ziggo (vorige provider) maar ook Tntsat en Free en natuurlijk streaming apps

Iets wat we regelmatig tegenkomen is de info in de EPG (TV gids) er is zo weinig info als het er op neer komt, mbt films, series, etc, EPG is ook alleen in NL. Ook is het overzicht in de opnames/recordings vreselijk onoverzichtelijk.

Er valt nog best veel te verbeteren. 

Hoi @mrwjca, allereerst bedankt voor je feedback, dat waardeer ik altijd heel erg! 😃 Ook als Odido zijnde zijn we erg benieuwd naar je feedback en vandaar dat de Community een speciaal Wensen en Suggesties gedeelte heeft. Ik had graag je topic daarbij gevoegd, alleen vallen je suggesties onder meerdere bestaande ideeën. Breng gerust je stem uit op ideeën die je ondersteunt en je mag ook absoluut een nieuw idee oprichten. Zo weten we wat er speelt en waar de prioriteit moet liggen.

Alvast bedankt voor je hulp! 😁

Hoi @mrwjca, allereerst bedankt voor je feedback, dat waardeer ik altijd heel erg! 😃 Ook als Odido zijnde zijn we erg benieuwd naar je feedback en vandaar dat de Community een speciaal Wensen en Suggesties gedeelte heeft. Ik had graag je topic daarbij gevoegd, alleen vallen je suggesties onder meerdere bestaande ideeën. Breng gerust je stem uit op ideeën die je ondersteunt en je mag ook absoluut een nieuw idee oprichten. Zo weten we wat er speelt en waar de prioriteit moet liggen.

Alvast bedankt voor je hulp! 😁

Ik dacht dat ik dit al onder het forum wensen en Suggesties had geplaats, beetje verwarrend moet ik zeggen. 

Maar begrijp ik goed dat je wilt dat ik mijn verhaal even uit elkaar trek en per onderwerp opnieuw plaats? 

Ik zie in principe 2 onderwerpen waar naar mijn mening verbetering in mag, de EPG/info over programma's en dan ook het overzicht van de recordings/opnames.

Reageer