Skip to main content

begin mei hebben we zomaar ineens, zonder vooraankondiging een update gekregen. Soms is dat niet erg, maar zoals zoveel mensen al schrijven is dit een nogal drastische update. En zijn vele mogelijkheden er niet meer. 

ten eerste hadden we graag van te voren op de hoogte gesteld, we hebben een TV box waar we mee kunnen opnemen, en nu zijn al onze opnames verdwenen! 

ten tweede hadden we graag op de hoogte gesteld kunnen worden van de welke wijzigingen er zullen gaan plaatsvinden. Nu zijn we verrast, Om weer de mogelijkheden te hebben die we hadden hebben we al twee keer contact gehad met de servicebalie, maar die konden ons alleen een TV box met nieuwe afstandsbediening geven, waarbij we nu moeten betalen voor onze opnames! We hebben dus weer onze oude box geinstalleerd.

Daarbij wil ik graag aangeven wat er veranderd is, met de vraag hoe lossen we het op?

  1. met onze oude TV box, kunnen we wel opnames maken ( op de harde schijf) maar niet meer 2 opnames tegelijk, of halverwege de opname alvast gaan kijken. 
  2. regionale zenders kunnen we niet meer opnemen, en ook niet meer op pauze zetten
  3. voor alle leeftijdscategorieën moeten we onze pincode gebruiken, terwijl het profiel dat we gebruiken op alle leeftijden staat. Als we een nieuw profiel aanmaken ( ook aanraden van de servicebalie) en de leeftijd op 18+ zetten, blijft nog steeds alle programma's met een leeftijdsindicatie alleen toegankelijk met pincode. 

Wat ons het allermeest stoort, is dat we niet  van te voren op de hoogte zijn gesteld.

 

vriendelijke groet

Anita

Het maar 1 programma opnemen is een bug. Daar wordt aan gewerkt.  Als je overstapt naar cloud opnemen kun zelfs nog meer tegelijk opnemen. De kosten van de HDD komen te vervallen op het moment dat je cloud opnemen besteld. Dus dat blijft onder de streep hetzelfde. 


Hi @Kweettal, welkom op onze Community!

Ik geef je graag wat meer duidelijkheid op al je vragen. Voordat we de migratie naar ons nieuwe TV Platform hebben gedaan, hebben al onze klanten een e-mail gehad met daarin alle inforamtie. 

Om antwoord te geven op je vragen:

Met onze oude TV box, kunnen we wel opnames maken ( op de harde schijf) maar niet meer 2 opnames tegelijk, of halverwege de opname alvast gaan kijken.

@eric benoemd het al, dit is een bug en we zijn hier mee bezig!

Regionale zenders kunnen we niet meer opnemen, en ook niet meer op pauze zetten.

Naar mijn weet heeft dit nooit moeten kunnen, dit heeft te maken met de rechten van de zenders. In ons zenderoverzicht kun je precies zien wat mogelijk is op elke zender.

Voor alle leeftijdscategorieën moeten we onze pincode gebruiken, terwijl het profiel dat we gebruiken op alle leeftijden staat. Als we een nieuw profiel aanmaken ( ook aanraden van de servicebalie) en de leeftijd op 18+ zetten, blijft nog steeds alle programma's met een leeftijdsindicatie alleen toegankelijk met pincode. 

Dit is wel gek, dit zou er namelijk voor moeten zorgen dat de pincode niet meer ingetoetst hoeft te worden. Ik lees dat je een nieuw profiel hiervoor hebt moeten aanmaken, kan je de andere profielen ook op 18+ zetten? Hoe je dit doet lees je hier: Kijkprofiel instellen | T-Mobile Thuis.

 

 


Reageer