begin mei hebben we zomaar ineens, zonder vooraankondiging een update gekregen. Soms is dat niet erg, maar zoals zoveel mensen al schrijven is dit een nogal drastische update. En zijn vele mogelijkheden er niet meer.
ten eerste hadden we graag van te voren op de hoogte gesteld, we hebben een TV box waar we mee kunnen opnemen, en nu zijn al onze opnames verdwenen!
ten tweede hadden we graag op de hoogte gesteld kunnen worden van de welke wijzigingen er zullen gaan plaatsvinden. Nu zijn we verrast, Om weer de mogelijkheden te hebben die we hadden hebben we al twee keer contact gehad met de servicebalie, maar die konden ons alleen een TV box met nieuwe afstandsbediening geven, waarbij we nu moeten betalen voor onze opnames! We hebben dus weer onze oude box geinstalleerd.
Daarbij wil ik graag aangeven wat er veranderd is, met de vraag hoe lossen we het op?
- met onze oude TV box, kunnen we wel opnames maken ( op de harde schijf) maar niet meer 2 opnames tegelijk, of halverwege de opname alvast gaan kijken.
- regionale zenders kunnen we niet meer opnemen, en ook niet meer op pauze zetten
- voor alle leeftijdscategorieën moeten we onze pincode gebruiken, terwijl het profiel dat we gebruiken op alle leeftijden staat. Als we een nieuw profiel aanmaken ( ook aanraden van de servicebalie) en de leeftijd op 18+ zetten, blijft nog steeds alle programma's met een leeftijdsindicatie alleen toegankelijk met pincode.
Wat ons het allermeest stoort, is dat we niet van te voren op de hoogte zijn gesteld.
vriendelijke groet
Anita