Skip to main content

Sinds ik naar T-Mobile ben overgestapt (vanwege glasvezel, die voor een klein huishouden helemaal geen meerwaarde heeft) heb ik last van veel storingen bij de tv, zenders zijn regelmatig niet bereikbaar of het ‘kastje’ doet er wel heel erg lang over. De meest hardnekkige is het terugspelen van programma’s: na een halve minuut blijft het beeld hangen. Ik heb verschillende keren gebeld met de overigens aardige klantenservice.

Er is geen oplossing voor ofwel ze werken eraan, nu al maanden lang. In de tussentijd geen terugkoppeling (wel toegezegd) en geen enkele compensatie. Nieuw kastje gevraagd maar: ‘hij was pas een jaar oud en daarom krijgt u geen nieuwe’ - tot ‘onzin, die reden klopt helemaal niet’. 

Mijn tegenzin tegen T-Mobile groeit met de dag. Heeft iemand dezelfde ervaringen?

Goedemiddag @JvdBvS, fijn dat je jouw verhaal hebt geplaatst op de Community, welkom!

Graag loop ik alle mogelijk oorzaken eerst met je door, zodat we zeker weten wat wel en wat niet uitgesloten kan worden. Alvast sorry als daar stappen tussen staan die je al doorlopen hebt, het is belangrijk dat we precies weten wat de boosdoener is, dan kan ik daar zo goed mogelijk op inspelen. 

Zou je alle checks in dit Wiki-artikel willen doornemen en dan de resultaten in dit topic willen plaatsen, alsjeblieft? Dan kijk ik vervolgens hoe we dit gaan oplossen zodat je geen problemen meer ervaart.

Terugkomend op wat mijn collega heeft aangegeven aangaande de ouderdom van de TV Box: als dit zo gemeld is, dan is dat foutief. Enige nuance is wel op z'n plek: het omruilen van een TV Box gebeurt pas wanneer alle andere zaken uitgesloten zijn, anders zit je straks met een niet-werkende TV Box die omgeruild is en ben je nog verder van huis en duurt de procedure weer onnodig langer. Indien dit niet op die manier gecommuniceerd is: excuses voor de miscommunicatie!


De opties in de link heb ik al verschillende keren gedaan omdat het ook regelmatig voorkomt dat ik geen zenders doorkrijg (buren wel). Ik heb echter geen blokkerig, haperend of zwart beeld. Ik klaagde over het vaak niet functioneren van het terugzien van een programma (programma gemist). Volgens een collega lag dat niet aan de box maar heeft T-Mobile daar zelf problemen mee en die problemen zijn in maanden nog niet verholpen. En ook is er bij na mijn meerdere klachten geen compensatie aangeboden, terwijl ik door de problemen bij T-Mobile veel programma’s heb gemist. Ook had de collega gezegd mijn klacht te blijven volgen en hierop terug te komen, maar dat is dus nog niet gebeurd.


Hi @JvdBvS, merci voor jouw heldere terugkoppeling! Super dat je deze stappen al eens hebt doorlopen. Het klopt inderdaad dat het issue met Terug Kijken al enige tijd speelt en er hier nog geen definitieve oplossing voor is. Ik wil je in ieder geval wel heel graag laten weten dat ik met liefde kijk wat ik voor je kan betekenen qua compensatie, zodra dit issue is opgelost. Ik vermoed dat mijn collega nog geen updates met je heeft gedeeld, omdat er simpelweg nog geen concrete nieuwe updates hierover beschikbaar zijn jammer genoeg. Weet wel dat het echt onze volledige focus heeft en mijn collega's van de technische dienst onwijs druk zijn om dit te verhelpen. Nogmaals excuses voor dit ongemak! Weet jij voor nu voldoende? ❤️


Graag hoor ik dan wat gedaan kan worden qua compensatie. Dit duurt allemaal veel te lang.


Hi @JvdBvS, hele terechte vraag van je! Dit zal een deel van de tv abonnementskosten betreffen over de periode dat jij hier problemen mee hebt gehad. Ik hoop ook echt dat er snel een doorbraak uitkomt en stel je geduld enorm op prijs. Fingers crossed! 


Compensatie door een paar maanden extra zenders toevoegen is ook een optie - ik denk daarbij aan het Film1-pakket.. 


Merci voor het aangeven @JvdBvS! Ik neem het zeker mee en kom er bij je op terug zodra het issue definitief is opgelost.


Wanneer is het Terugkijken nu eens opgelost? Ik probeerde vandaag de WTA Finals terug te zien maar nee hoor, het lukte niet. 😡😡


Hi @JvdBvS, ik baal er ook van dat dit issue al enige tijd speelt! In de laatste update van gisteren zie ik terug dat mijn collega’s van de technische dienst heel erg druk zijn om een tweede workaround te testen. Zodra deze werkt en bekend is, dan deel ik die hier uiteraard. De permanente oplossing daar wordt ook nog steeds heel hard aan gewerkt, maar met deze workarounds zorgen wij ervoor dat de periode totdat de oplossing is gevonden, te overbruggen is. Hopelijk kan ik dit snel met jou delen en merk jij een zichtbaar (positief) verschil!