sinds een aantal weken ontzettend veel storing op de tv zenders blokjes en vaak hele onduidelijke tv
veel ruis
sinds een aantal weken ontzettend veel storing op de tv zenders blokjes en vaak hele onduidelijke tv
veel ruis
Hoi
Welkom op de Community, tof dat je jouw vraag hier stelt! Klanten aangesloten op Fiber kunnen mogelijk problemen ervaren met diverse kanalen. Het gaat om de TV Boxen Entone Kamai 510 en Amulet 515. Ik zie dat jij een Kamai 510 hebt, jammer genoeg hoort die ook in het rijtje gedupeerden thuis. Er is begin januari een rollback van de firmware geweest (terugzetten oude software versie(s) om bugs eruit te halen), zonder het gewenste resultaat. MAAR, geen zorgen ik heb de oplossing voor je: een factory reset op jouw box en modem. Mag ik dit voor je uitvoeren? Dan heb jij straks geen last meer van storing en blokjes!
beste Jason
jij mag zeker een factory reset uitvoeren, laat mij wel even weten waneer je dat doet en waneer hij klaar is. en of ik hier thuis nog iets moet doen.
je mag mij ook een nieuw modem toesturen want de wifi is ook niet optimaal regelmatig valt hij weg.
m.v.g. Peter boersma
Hey
Ik zie dat je enkele minuten geleden met mijn collega hebt gesproken en het probleem jammer genoeg niet op afstand is opgelost. Zo te zien heeft mijn collega een monteur aangestuurd om dit probleem zo snel mogelijk voor je op te lossen. Binnen enkele ogenblikken ontvang je een sms'je waarmee je een afspraak kunt inplannen.
Ik wil je wél adviseren om je TV Box nog van een fabrieksreset te voorzien. Hier zie je hoe je dat het beste kunt doen. Kun je ons laten weten of de haperingen alsnog aanhouden? Zo ja, dan gaat onze monteur hiermee aan de slag op de aankomende afspraak.
Ook hier weer vaak blokkerig beeld. Lijkt een steeds terugkerend probleem te zijn bij T-Mobile. Bij KPN nooit last van gehad. Herstarten modem en stp boxen helpt niet. Net abonnement verlengd voor tweede jaar maar zou wel eens laatste jaar kunnen worden.
Hi
De infrastructuur is niet recentelijk gewijzigd. Ik gebruik 3 switches van Netgear. Die zijn nodig om internet en tv via 1 kabel naar de woonkamer en via 1 kabel naar de slaapkamer te brengen. Verder staan er op elke verdieping 2 tp-link Deco's als accespoint, 6 in totaal, ingesteld voor WiFi dekking. Permanent staan er verder nog een NAS, 2 chromecast en een Philips hue bridge aan. Alle andere apparaten zoals mobieltjes, tablets, laptops, PC, mediaplayer, Denon receiver, staan niet constant aan of zijn niet altijd aanwezig. TV rechtstreeks aansluiten is geen optie omdat dit verlies van internet zou betekenen in woonkamer, slaapkamer en zolder. Any port Any service (flex poorten) op de hg659 zou de configuratie wel vereenvoudigen.
Hi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.