Skip to main content

We worden er echt helemaal gek van. Een film of aflevering van een serie is niet normaal meer te kijken. Het beeld loopt om de paar minuten vast (soms blokjesbeeld) en dan verschijnt er een Error-melding. We hebben vanavond al verschillende keren de TV-box opnieuw opgestart, evenals het modem. Maar dat helpt totaal niet. Paar weken geleden de HDMI-kabel ook al vervangen. Het is even goed gegaan, een paar dagen. Totdat de stroom eraf moest omdat iemand verder op in de straat krachtstroom liet aanleggen. Sindsdien is het weer knudde. Als we weer eens eens blokjesbeeld hebben veranderen de kleuren ook, paars en groen vooral...Vanavond echt rampzalig, dat  stilstaande beeld, zo erg dat we nu aan overstappen denken… Ik zie in de Community dat dit een bekend probleem is. Alleen de oplossing laat al jaren op zich wachten...

Hi @Lieske1958, jij bent in dit topic helemaal aan het juiste adres! Super dat jij zo'n heldere omschrijving hebt gegeven, want ik help jou hier graag bij. Ik kan me volledig voorstellen dat dit niet prettig kijkt en daar wil ik wat aan doen. Zojuist heb ik jouw verbinding onder de loep genomen en hier zie ik één TV Box in terug. Kan jij aangeven of dit issue zich enkel op één van de twee TV Boxen afspeelt? Daarnaast zou ik je willen vragen of jullie ook gebruik maken van eigen apparatuur zoals bijvoorbeeld adapters? 

Zou jij hier een foto kunnen plaatsen van de exacte error-melding die in beeld verschijnt? Heel fijn dat jij aangeeft welke stappen jullie zelf al hebben ondernomen. Als jij kan terugkomen op mijn bovenste vragen, dan zou dat super zijn. Dan kan ik namelijk gerichter naar de oplossing zoeken en weet ik of ik direct al de hulpdiensten voor jou in kan schakelen door onze monteursservice Guidion aan te sturen! 💪


Sinds vanmiddag deze melding. Zit een opname te kijken en ineens deed die niks meer. Stekker uit het kastje en ethernetkabel eruit en weer aangezet, hielp niet daarna modem alles uitgezet en opnieuw opgestart maar blijf de melding krijgen. Ook wifi doet het niet meer


Hi @Yvonne3573, dankjewel voor het melden en het mee sturen van deze foto! Ik wilde gelijk jouw verbinding onder de loep nemen, maar aan de hand van jouw e-mailadres kom ik niet op jouw abonnement uit. Kan je mij een privébericht sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Heel goed dat je aangeeft dat ook jouw wifi momenteel niet werkt. Ik kijk graag met je mee. Laat je dit aan mij weten? Ik help je graag! 💪