Skip to main content

De laatste weken elke dag vastlopend beeld. Beeld bevriest en begint enkele seconden later weer te lopen. Soms duurt dit langer en moet ik schakelen tussen de verschillende zenders. Na terugschakelen gaat het beeld weer lopen.

In de avond komt dit probleem het meest voor. 

Hoi @Bjorn27, ik ontdooi graag het beeld voor je, ik zie je graag weer genieten van vloeiende beelden! Ervaar je dit vooral op de TV Box of via de Odido smart-tv app? Zou je hoe dan ook het modem kort van het stroom af kunnen halen?

Als je dit vooral ervaart via de TV Box: op welke manier heb je de TV Box aangesloten op het modem? Direct of via een omweg zoals een eigen switch, router, of stroomnetadapters? Graag raad ik je aan om, bij wijze van test, de TV Box direct met een internetkabel op het modem aan te sluiten.

Ik ben benieuwd, ik denk graag met je mee!


Kijk via de app heb geen tv box. Al eerder een reset gedaan, echter probleem blijft.


@Bjorn27 Dank je wel voor je terugkoppeling!

Wil je de volgende vragen voor mij beantwoorden?

  • Ervaar je dit ook op andere streamingsservices (bijvoorbeeld Netflix of Videoland)?
  • Heb je al eens geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren? Zo niet, wil je dit dan proberen. 
  • Ervaar je vastlopend beeld op specifieke zenders? Zo ja, welke zijn dit en kun je drie voorbeelden noemen (datum/tijdstip/programma)? Je mag ook een filmpje sturen. Graag ontvang ik ook de datum/tijdstip/programma.

Ik sta klaar om je verder te helpen! 


App opnieuw geïnstalleerd, hierna geen vastlopers meer gehad. De eerdere vastlopers waren vooral na 18.00 uur op de zenders van rtl5 en veronica. F1 tv casten geeft constante problemen.


Reageer