Skip to main content

vastlopen beeld via de tv box

  • 16 April 2024
  • 26 reacties
  • 174 Bekeken

Al vanaf dag 1 ,kpn glas tv box met eigen draadje naar de modem, steeds vastlopen beeld soms kortdurend, soms tot opnieuw opstarten. Ben er beetje klaar mee. Diverse contacten gehad via hier en telefoon. Alles getest opnieuw ingesteld gestart, andere apparaten en de tv zelf via hetzelfde draadje geen problemen, tv box er aan een het is weer hetzelfde. Voor de duidelijkheid, tv box heeft eigen draadje naar modem, zit niets tussen een geen andere apparaten op dezelfde lijn. Als andere streaming diensten op welk apparaat dan ook stukken uitstekend, volle bak snelheid bijzonder stabiel ook nog. Dus ik geef de bekende pijp aan Maarten, iemand nog een idee?? Anders zit ik de rotzooi terug, dit is alleen slecht voor je bloeddruk.

26 reacties

https://we.tl/t-S8CLO4RZUe

zoals telefonisch besproken, andere opmaak, ook deze werkt hier op de diverse apparaten.

In de video werkt disney zoals het hoort, inmiddels niet meer, bij Disney opstarten geen probleem, volume aanpassen krijg je de melding, in het engels, dat je de volume verstelling van de tv moet gebruiken, wat overigens wel werkt. Waarom dit anders is geen ide, er is geen app/software op gezet of verwijderd, en geen aanpassingen gedaan in de instellingen van box of tv

Reageer