Sinds juli 2022 loopt mijn tv box vast. Iedere keer als ik bel wordt er een reset uitgevoerd. Nu ben ik bijna 3 maanden verder en het probleem is nog steeds niet opgelost. Is begonnen toen ze bezig waren met glasvezel. T-Mobile belooft iedere keer dat ze ermee bezig zijn. Helaas nog steeds geen succes. Ik heb ook 4 mobiele abonnementen lopen bij Tmobile, maar nu is de maat echt vol. Ik ga overstappen. Je probleem wordt niet serieus genomen.
Dankjewel.
helaas met mijn afstandsbediening kan ik sinds de storing van afgelopen zondag alleen van kanalen wisselen, volume regelen en aan/uit zetten.
voor zondag werkte het prima
Hi
Hi,
De TV loopt weer vast op alle zenders. Is weer fantastisch TV kijken.
PROBLEEM IS NIET OPGELOST!!!!!
is om gek van te worden
Heb contact gehad met de klantenservice. Ze hebben reset gedaan, maar helaas niet geholpen.
dit is om gek van te worden
En weer is het raak. TV loopt weer vast. Is toch te gek voor woorden!!!!!!!!
wie doet hier iets aan???? Niemand blijkbaar als het na 3 maanden nog niet opgelost is. Hier betaal je dus iedere maand abonnement voor!!
Hi
Hi,
ik word een beetje moe van Tmobile. Ik krijg een compensatie van Eur15,00, maar die zie ik niet terug op mijn factuur. Daar in tegen is deze zelfs HOGER!!
hoe gekker kan het worden.
Wederom raak vandaag.
beeld loopt vast. Tijdst: 17.30 uur
zender Net5
was van de week ook het geval.
ben het nu echt zat aan het worden. En de compensatie wordt geen eens doorberekend.
al 3 maanden hiermee aan het steggelen.
TMOBILE neemt het nog steeds niet serieus.
Hi
Ook zie ik dat de vergoeding helemaal klaar voor je staat, maar dat deze nog niet op de factuur van oktober staat. Volgende maand zal de volledige vergoeding worden verrekend met de factuur. Deze staat voor je klaar!
Wederom weer raak. Beeld loopt weer vast. Tijdstip 19.00 uur. Zender RTL4.
Na 2 uurtjes blijft het probleem nog steeds. Is super frustrerend dat je niet eens normaal tv kan kijken.
Hi
Hi
Hi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.