Sinds juli 2022 loopt mijn tv box vast. Iedere keer als ik bel wordt er een reset uitgevoerd. Nu ben ik bijna 3 maanden verder en het probleem is nog steeds niet opgelost. Is begonnen toen ze bezig waren met glasvezel. T-Mobile belooft iedere keer dat ze ermee bezig zijn. Helaas nog steeds geen succes. Ik heb ook 4 mobiele abonnementen lopen bij Tmobile, maar nu is de maat echt vol. Ik ga overstappen. Je probleem wordt niet serieus genomen.
Hi
Goedemorgen Lisa,ik had het probleem weer afgelopen vrijdag. Heb gebeld met jullie. Wederom werd een reset gedaan. Volgens uw collega zou het probleem daarmee verholpen zijn. Gisteravond weer hetzelfde probleem. Toen kon ik niet bellen, omdat de klantenservice gesloten was. Is geen specifieke zender of tijd. Na een reset gaat het 1 dag goed en dan begint de ellende weer. Ik kan niet iedere dag blijven bellen. Ook ervaren we problemen dat op onze mobiele telefoons de WiFi iedere keer terug gaat naar 4G. Ik werk ook vanuit huis en dit geeft ook problemen. Al sinds juli. En ik word maar van het kastje naar de muur gestuurd. Niemand lijkt met een oplossing te komen.
Hi
Voor jouw mobiele vraag tag ik heel graag één van mijn mobiele collega's
Hey
Merk je dat de wifi-verbinding slechter wordt, voordat 'ie helemaal overgaat op 4G? Dus bijvoorbeeld van 3 streepjes naar 2, naar 1? Wellicht dat het opnieuw opstarten van je modem/router helpt weer een sterkere verbinding te krijgen. Wil je dit eerst eens proberen?
Mocht dat niet lukken, dan hoor ik graag welke toestellen je precies hebt waar dit voorkomt. Dan ga ik op onderzoek uit!
Ik hoor het graag van je,
Marciano
Hallo Marciano,
ik heb 2 WiFi punten boven. Laatste keer was er geen verbinding meer en moest deze opnieuw worden gekoppeld. Tijd tot tijd verliest het zn verbinding met de laptop. Krijg dan opeens een wereldbol.
Hi
Als je daarnaast ook nog problemen met de wifi-verbinding op jouw telefoon ervaart, dan zou het super zijn als je nog terugkomt op de eerdere vragen van
Hi Lisa.
dit heeft nu ook effect op mijn werk. Ik wel vanaf huis, maar door de slechte verbinding kan ik op afstand bepaalde dingen niet doen. Mijn collega’s ervaren dit probleem niet dus ligt het aan mijn netwerk. Ik krijg door dat de DTMF tonen niet doorkomen.
ik ben dit allemaal goed zat. Zeker nu het ook effect heeft op mijn werk. Dit is allemaal begonnen toen jullie in juli voor mijn deur bezig waren met glasvezel. Hiervoor had ik geen problemen. Nu werkt niets meer normaal in mijn huis.
Hi
Hi Lisa, ik begrijp dat je deze info wilt, maar alles is terug te vinden in mijn dossier. Ik heb zo vaak gebeld met jullie klantenservice ieder keer als het beeld vastliep.
wat betreft het springen van onze mobiele telefoons naar 4G in huis.
[moderator edit - privacygevoelige gegegevens]
eerlijk gezegd kan ik het niet meer opbrengen om keer op keer weer hetzelfde verhaal te moeten vertellen. En dat sinds juli.
ik wilde overstappen naar ander provider maar jullie willen het nr van mijn man >mod-edit] niet vrijgegeven. Ik vind dat niet kunnen gezien het feit dat jullie al 3 mnd onze problemen niet kunnen oplossen. Ik heb in deze 3 mnd wel mijn abonnement braaf betaald.
Hi
Voor het mobiele gedeelte kan ik je niet verder helpen en wil ik vragen of
Hi,
Ik kijk absoluut graag mee naar het mobiele gedeelte. Ik zie nog geen 06-nummer in je profiel staan, zou je die erin willen zetten? Dan kan ik je gegevens erbij pakken en eerdere contactmomenten inzien. Laat het me maar weten als het nummer erin staat, dan help ik je graag verder!
Hi hoe zet ik dit in een privé bericht?
gaat om tel: >verborgen door moderator]
Hi
En wederom voor de 100e keer televisie vastgelopen en geen WiFi. Gebeld met klantenservice en je wordt bijna voor gek verklaard omdat volgens haar alles werkt!!! De maat is echt vol!! Al 3, bijna 4 maanden bezig en nog steeds geen oplossing laat staan compensatie. Niemand doet er iets aan.
En opvallend. Het gebeurt iedere zondagavond. Iedere 5 sec loopt het beeld vast en iedere zondag heb ik geen WiFi. Heeft T-Mobile soms ook een zondagse rust ingelast? En zondagavond is de klantenservice niet bereikbaar waardoor je hele avond met slecht werkende internet en slechte tv zit!!!
Hi
Zou je daarnaast voorbeelden kunnen doorzetten van programma's die vastliepen op tv? Hiervoor klop ik namelijk graag aan bij onze technische dienst. Kun je laten weten bij welke programma's en op welke zenders het beeld vastliep (inclusief datum en tijdstip)? Merci! Vervolgens gaan mijn collega's hiermee aan de slag en gaan ze hun uiterste best doen voor een permanente oplossing.
Hi Lisa.
het waren alle programma’s van 21.00-22.00 uur op alle zenders hetzelfde probleem. Tot 5x de box van het stroom gehaald maar probleem bleef.
beeld liep vast. Daarna wel veel geen geluid. En weer daarna wel geluid maar geen beeld. Zo ging het maar door.
en mijn WiFi probleem heb ik zelf opgelost. Klantenservice heeft alleen reset gedaan. Ik heb zelf alles uitgezet en opnieuw opgestart. Alle WiFi punten opnieuw gekoppeld. Toen deed de WiFi het weer. Maar het hoort niet zo te zijn.
Hi
Ik maak geen gebruik van audio apparatuur.
en het waren alle zenders waar de storing was. Niet alleen op 1. GEEN ENE ZENDER DEED HET. Op alle zenders was het probleem. Overal bleef het hangen.
En bij het zappen maar een andere zender bleef het beeld lang op zwart voor er weer beeld was.
Hi
Dan hoef je niet meer via de TV Box te kijken, mocht je dat prettiger vinden! Mocht jouw tv niet geschikt zijn en je ervaart toch nog vastlopers, dan ga ik een onderzoek indienen als je meerdere voorbeelden door kunt geven. Want ook met de TV Box hoor je geen problemen te ervaren.
Voorlopige doet de box het weer, maar ik heb er geen vertrouwen in. Is toch weer iedere week in het weekend raak
de TV guide doet het niet meer sinds de storing.
Wanneer is TMOBILE van plan om compensatie te geven omdat dit probleem al sinds juli speelt en maar niet opgelost wordt. Ik betaal voor ondeugdelijke service
Hi
Terechte opmerking van je omtrent een compensatie. Ik heb een kijkje genomen in jouw dossier en zie dat je vaker melding hebt gemaakt van vastlopend/slecht beeld. Uit coulance wil ik je graag drie maanden een gratis tv-pakket naar keuze aanbieden. Kijk vooral op de website wat jou aanspreekt en laat dit dan aan mij weten: https://www.t-mobile.nl/thuis/interactieve-tv/zenderpakketten. Vervolgens maak ik dan de kosten van deze drie maanden voor jou in orde en kun je op ieder gewenst moment het pakket aanzetten en vervolgens zelf weer uitzetten. Kan ik je hiermee verblijden?
Hi Lisa,
Ik krijg niets te zien als ik op het knopje druk. Was voorheen wel zo.
en aan die 3 maanden tv pakket heb ik helaas niets, omdat ik per 4 nov opstap bij tmobile door het gebrek aan vertrouwen en dat er niets gedaan werd met het probleem.
Hi
- Menu-knop
- Ga naar Account > Profielen
- Selecteer het profiel (admin) > Activeer Favorieten > aan/uit.
Wellicht staan jouw favorieten aan en heb je geen favoriete kanalen gemarkeerd, dus is er niets weer te geven in de tv-gids. Wil je eens checken of dit de oplossing is?
Merci voor het aangeven. Zojuist heb ik een vergoeding in orde gemaakt, die je kunt checken in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.