Beste T-mobile,
Al vanaf 14 december heb ik geen internetdiensten en wordt ik letterlijk van het kastje naar de muur gestuurd. TM zegt het ligt aan KNP-Netwerk. KPN-N komt langs, controleert alles en zegt dat het aan TM ligt. Maar wat het ergste is… Ik krijg alleen eerste lijn support aan de telefoon. Die zetten het door naar Back Office. En die behandelen me, zelfs na zo lang zonder diensten, nog steeds alsof ik net voor de eerste keer bel. Dus pas na 4-5 dagen reactie. Dan kan ik een afspraak maken die ook weer 5-7 dagen verder wordt gepland. Dan moet er een monteur komen en dat zou 3 weken duren. Bij Guideon wel iemand aan de tel en daardoor werd de wachttijd met een week verkort…. nog slechts 2 weken wachttijd. Maar onderaan de streep: nog steeds NUL resultaat. Meer dan 6 weken… :-( Met drie mensen die thuiswerken, feestdagen zonder TV, Chromecast draait in wifi systeem en werkt dus ook niet en met 3 man thuis aan het werk dus ondertussen honderden GBs aan mobile data, uren in de wacht aan de telefoon...
Als dit zo doorgaat denk ik er serieus aan om over te stappen…
Verbeter aub uw service! Neem uw klanten serieus en los mijn storing op een snelle manier op AUB.
Beste antwoord door Boris
Bekijk origineel