Skip to main content

Goedemorgen..

Sinds kort overgestapt naar jullie maar ondervind nogal vaak (lees dagelijks) problemen met het terugkijken van opnames.

Ik kan op dat moment niks terugkijken,het gaat echt alleen om het kijken op de tv de app op m'n telefoon werkt prima.

Wij hebben een Samsung tv.

Wat kan hieraan gedaan worden want als ik dit van te voren had geweten was ik nooit overgestapt dit omdat ik nooit live tv kijk.

Groetjes tiffany

Hi @Tiffanydr, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je zonder problemen tv kunt kijken. Echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Deze is te vinden in Mijn Odido → Internet + TV abonnement → Meer → Mijn gegevens; bovenaan de pagina staat: Jouw Klantnummer: ABC12345.

 

Zou je ook een aantal vragen willen beantwoorden? Alvast bedankt!

  • Kijk je de opname terwijl de live uitzending van hetzelfde programma nog loopt?
  • Doet het probleem zich ook voor met een ander apparaat en buitenshuis? Bijvoorbeeld op Odido online TV (voorheen TV Anywhere) via de telefoon?
  • Om welke uitzending of uitzendingen gaat het en op welke zender? Vermeld ook wanneer de opname is gemaakt (datum en het tijdstip): 
  • Als het gaat om een Cloud opname, ervaart de klant het probleem ook met afspelen op andere/meerdere apparaten?:
  • Wanneer heb je het opgenomen programma bekeken (datum en tijdstip)?: 
  • Ziet je een foutmelding tijdens het afspelen of opnemen?:
  • Zo ja, wanneer gebeurt dit (bijv tijdens het plannen van een opname, het afspelen etc)?:
  • Hoe ontstaat het probleem? Beschrijf de handelingen die de je uitvoert (hoe is het reproduceerbaar):

Ik krijg mijn profiel niet van de prive instelling af

Klantnummer is XXXXX

Nee ik niet op hetzelfde tijdstip

Vaal kijk ik sochtends rond 07.00/08.00 uur terug

En merk dat ik savonds vaak wel terug kan kijken

Als voorbeeld lang leve de liefde afgelopen week elke werkdag om 19.00 uur

Zoals ik al zei werkt de app op mijn telefoon prima 

Op het moment dat ik het progamma /aflevering aanzet krijg ik zwart beeld 

Als ik terug ga om te kijken of ik iets anders af kan spelen vanuit mijn opnames kan dat ook niet en krijg wederom zwart beeld.

Verder geen foutcodes of iets in beeld 

Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.


@Tiffanydr Dit is niet een klantnummer van ons. Ons klantnummer ziet er uit als: ABC12345. Je kunt jouw klantnummer vinden in Mijn Odido → Internet + TV abonnement → Meer → Mijn gegevens; bovenaan de pagina staat jouw Klantnummer. Zodra je het klantnummer hebt gevonden kun je die toevoegen aan je profiel. 


Jess,gedaan!


Hey @Tiffanydr, dit klantnummer lijkt niet te kloppen. Zou je dit kunnen nakijken en een seintje willen geven als hij klopt? Dan zet ik het meteen voor je door! 


Reageer