Skip to main content
Beantwoord

Upgraden van ESPN Compleet naar Viaplay Basis + ESPN Compleet

• is een King Poster
  • 35 reacties

Ik wil bij mijn bestaande abonnement op ESPN Compleet upgraden naar de combi: Viaplay Basis + ESPN Compleet. 
Het is niet duidelijk of je dan nog apart het al bestaande abonnement op ESPN Compleet eerst moet opzeggen, of dat dat automatisch wordt geregeld.

Ik wil natuurlijk niet graag dubbel betalen.

Wie weet hoe dat gaat?

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@Norb, goede vraag! Ik heb het antwoord voor je. Ga in de Mijn Odido app naar je Abonnementen en dan naar TV. Je kunt hier bij het ESPN pakket kiezen voor '’Pakket aanpassen'’. Als je hierop klikt, krijg je de mogelijkheid om Viaplay + ESPN aan te zetten. Dat doe je dus in één klik. Als je kiest voor '’Upgrade'’ heb je het zo geregeld. Succes! 😁

Bekijk origineel

4 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2626 reacties
  • Antwoord
  • 23 maart 2025

Hi ​@Norb, goede vraag! Ik heb het antwoord voor je. Ga in de Mijn Odido app naar je Abonnementen en dan naar TV. Je kunt hier bij het ESPN pakket kiezen voor '’Pakket aanpassen'’. Als je hierop klikt, krijg je de mogelijkheid om Viaplay + ESPN aan te zetten. Dat doe je dus in één klik. Als je kiest voor '’Upgrade'’ heb je het zo geregeld. Succes! 😁

• Auteur
  • is een King Poster
  • 35 reacties
  • 23 maart 2025

Dank voor je antwoord, Cheyenne.

Maar ik weet dan niet zeker dat ESPN dan nog apart blijft doorlopen.

Zie screenshot.

Misschien wat overdreven voorzichtig, maar heb eerder vergelijkbare situatie gehad bij andere provider, waar ik toen 1,5 maand dubbel betaalde.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13496 reacties
  • 24 maart 2025

Hey ​@Norb, als je op upgrade klikt hoef je je hier geen zorgen over te maken. Als je het eerst op “Pakket Uitzetten” klikt, dan krijg je wel eerst 1 maand opzegtermijn maar via upgrade dan zetten we Viaplay extra voor je aan. Zo kom je niet met dubbele kosten te zitten!

• Auteur
  • is een King Poster
  • 35 reacties
  • 24 maart 2025

Duidelijk antwoord! Dank. 

Alvast handig om te weten:

hoe is de procedure omgekeerd om alleen Viaplay te stoppen en wel door te gaan met ESPN?

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen