Skip to main content

Vandaag twee keer aan de telefoon gehangen met de helpdesk.
1e keer melding gedaan dat mijn entone het niet meer doet. Allerlei handelingen uitgevoerd met de vriendelijke dame, daarna geen internet meer, netwerk weg, zucht terugbellen dan maar.
2e keer zegt die jongen aan de lijn: Zal ik alles weer even terugzetten? Nou graag!

Nu 5 dagen wachten op technische dienst? Terwijl de dame van gesprek 1 al aangaf en nieuwe kast op te sturen. Doe dat svp gelijk en laat de TD met rust. Kan ik weer verder en zij ook. Nu 5 dagen wachten op de TD en dan wachten op verzending? Raar

Hi @P-R-I-M-E-01, welkom op onze Community!

Ik zie inderdaad dat je gesproken hebt met onze klantenservice. Ik wacht graag hun reactie af voordat ik verdere acties ga ondernemen. Stel het is nodig om de TV Box om te ruilen, zal de technische dienst dit voor je regelen. Je ontvangt hier zo snel mogelijk bericht op! 


Beste Tommie, 

Gezien de reacties op het forum over de oude box, lijkt mij dat allemaal wat omslachtig. Trouwens de dame aan de lijn zei dat ze sowieso een nieuwe box gaat sturen, omdat de mijne verouderd zou zijn. Daar had ik mijn hoop al op gevestigd. Ik zit dan vrij lang zonder tv, als eerst de TD er wat van moet vinden. 


Ik heb vandaag al de nieuwe spullen gekregen, geen 5 dagen, maar 1 dag voor een reactie. Nieuwe box doet het naar behoren en ik ineens een hele nieuwe interface.. Is dat de reden dat de oude ermee kappen? Ik ben iig blij met de snelle verzending. Kortom blijf niet rommelen met de oude box en vraag om een nieuwere. Allemaal sneller gegaan dan verwacht, bedankt!


Hoi @P-R-I-M-E-01, geweldig dat de nieuwe TV Box wel meteen werkt, bedankt voor je herstelmelding en veel kijkplezier toegewenst! 😄📺 We zullen jouw feedback zeker ter harte nemen.

Een prachtige Koningsdag toegewenst! 🧡


Reageer