update tv anywhere juni 2023?

  • 10 June 2023
  • 9 reacties
  • 84 Bekeken

Reputatie 1

Goedenavond, ik kijk tv voornamelijk via de computer gewoon via n url. Nu lijkt het erop dat rechts in beeld, het scroll menu voor de gids veranderd is? Ik kan niet meer met mijn cursor het menu laten bewegen. Ik moet nu met de ingebouwde muis door het menu waardoor je in 1 seconde van Nederland 1 bij de bbc belandt. Dit werkt dus niet! Onbruikbaar!!!! Heel jammer want nu moet ik de bijna beeldvullende gids oproepen om te kijken wat er is of om van net te wisselen. Hoe zit dit???? Alvast dank!!!

Tommie van Odido 10 maanden geleden

Hi @Ruttens, er is geen update geweest voor TV Anywhere Web. Alles zou het dus gewoon moeten doen zoals het altijd deed. Als je in de gids bent heb je als het goed is een balk aan de rechterkant. Die balk kan je omhoog en omlaag slepen om door de gids heen te scrollen. 

Het klopt dat de gids ietwat gevoelig is om te scrollen, als je zachtjes scrolt zal het scherm ook zachtjes bewegen! 

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Ruttens, er is geen update geweest voor TV Anywhere Web. Alles zou het dus gewoon moeten doen zoals het altijd deed. Als je in de gids bent heb je als het goed is een balk aan de rechterkant. Die balk kan je omhoog en omlaag slepen om door de gids heen te scrollen. 

Het klopt dat de gids ietwat gevoelig is om te scrollen, als je zachtjes scrolt zal het scherm ook zachtjes bewegen! 

Reputatie 1

Beste Tommie, dank voor je antwoord. Ik ken de werking van de gids hoor. Ik gebruik vaak de gids aan de rechterkant van het beeld terwijl ik tv kijk. Ook aan die gids, in de vorm van een lijst zit die scrollbar. Maar die was er opeens niet. Inmiddels gelukkig weer wel; anders moet je dus uit je programma om naar de gewone gids te gaan.

Ik begrijp ook niet wat er ‘fout’ ging, maar gelukkig was het na afsluiten en opnieuw inloggen opgelost.

dank voor je moeite, fijne dag nog!

groet

Ruttens

 

Reputatie 1

Goedemorgen! Ik denk ik probeer het nog eens. Ik kijk nog steeds overwegend via de url op de computer. 2dingen ergeren me regelmatig: de gidsbalk aan de rechterkant van het beeld die toch zo nu en dan gewoon weg is???? En..de ondertiteling op de (live) bbc uitzending. De dovenondertiteling doet het maar het hele beeld vult zich met ‘schaduwen’ in de vorm van balken. Ik vraag me wel eens af of er überhaupt aandacht is voor mensen die via de computer kijken? 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Ruttens, zou je eens een screenshot willen sturen van wat je ziet? Dan kan ik het voor je doorzetten naar onze technische dienst! 

Reputatie 1

Hallo Tommy, hierbij stuur ik je 2 screenshots van beeld op m’n computer. (Macbookpro helemaal ge-update). 
dat ondertitelings probleem heb ik al echt heel lang; bbc kijk ik graag met dovenondertiteling. Op bijgevoegd screenshot zie je slechts 3 donkere balken. Soms heb ik balken over de hele hoogte van het scherm. 
op de andere screenshot zie je enkel rechts het camera-icoontje en normaal gesproken hoort daar ook 2 of 3(?) streepjes te staan waar de gids ‘onder’ zit. Het is nu bijna dagelijks dat die gids er niet is.

ik hoop dat mn verhaal duidelijk genoeg is.

kijken op mn tv geeft geen problemen. 
vriendelijke groet 

Ruttens
 

 

Reputatie 1

Ik wilde nog toevoegen dat dit probleem zich voordoet bij safari én bij kijken via Chrome.

groet

Ruttens

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Ruttens, heel erg bedankt voor de informatie! Ik heb dan alleen van allebei nog de browserversie nodig en de schermresolutie dat je hebt ingesteld. Dan kan ik het meteen doorzetten! Groetjes, Ishana

Reputatie 1

 m’n browser (Chrome) is de laatste versie: 124.0.6367.62

via Safari kijk ik niet meer. Chrome heb ik al n tijdje ingesteld als standaard. Maar bij Safari ondervond ik dezelfde dingen. 

schermresolutie: 1440x900 (standaard)

ík benieuwd naar jullie ideeën hierover. 
groet Ruttens

Reputatie 6
Badge +2

@Ruttens Super bedankt voor het sturen van de gevraagde gegevens, ik heb de zaak gelijk doorgezet naar onze technische dienst! 

Laat je het mij weten als ik nog iets voor je kan doen? Ik doe het graag! 😊

Reageer