Skip to main content

Sinds de update werkt de tv-ontvanger niet goed meer. Alles gaat veel trager dan vóór de update. Als ik de tv-ontvanger op standby zet, gaat de klok uit, Voorheen was dat niet zo. De TV-ontvanger betreft de Entone Amulet 515b. Weet iemand een oplossing?

Hi @Sesam54, welkom op onze Community!

Ik help je hier graag mee. Het klopt dat de klok uit gaat als de TV Box niet meer aan is, dit is een bug en wordt in de volgende update gefixt! Ik voer graag een harde factory reset uit op je TV Box, dit kan ik alleen op een afstandje doen. Alle opnames zullen dan wel verwijderd worden. Ik kan alleen geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou je je klantnummer kunnen toevoegen in je account? Dit lijkt op ABC12345, 3 letters en 5 cijfers. Werkt de factory reset nu niet zoals we zouden willen, dan ruil ik de TV Box graag om voor een nieuwer mdoel. Je kan dan niet meer op een harde schijf opnemen, je zou dan moeten overstappen naar Cloud Opnemen als je wilt opnemen. Hier lees je meer over Cloud Opnemen: Cloud Opnemen gebruiken | T-Mobile Thuis.  


Ik heb mijn klantnummer toegevoegd aan mijn account. Ik zou graag willen dat de factory reset wordt uitgevoerd.


Dankjewel, @Sesam54! Ik heb gelijk de reset voor je uitgevoerd. Ik wil je vragen om de TV Box minimaal tien seconden van het stroom te halen en deze vervolgens opnieuw op te starten. Met een beetje gelukt werkt alles dan weer zoals het zou moeten! Ook valt me op dat je gebruik maakt van een verouderd modem. Ik kan deze kosteloos voor je omwisselen naar een nieuw modem met media converter. Hiervoor moet wel een Guidion monteur langskomen om de media converter voor je te installeren. Vind je het goed dat ik dit ook gelijk voor je in orde maak? Dan weten we zeker dat je het beste signaal zult blijven ontvangen! 


Het werkt weer. Bedankt voor de medewerking. Ik wil inderdaad graag het modem laten omwisselen.


Hi @Sesam54 bedankt voor je snelle reactie!

Ik heb de modem swap direct voor je in gang gezet. Je ontvangt een bericht om de afspraak in te plannen met de monteur. Ook is je zending te volgen in My T-Mobile!


Reageer