Skip to main content

Goedemorgen Ls,

Ik ben nu sinds februari 2024 bezig om de traagheid tussen het schakelen van programma's weer normaal te hebben. Tevens synchroon geluid met beeld ook traag.

Probleem is bekend bij Odido maar ik heb nog steeds geen oplossing.

In mei was het advies tijdelijk een extra tv box te nemen omdat het ong 2 mnd zou duren. Het is nog steeds niet opgelost. In juli gebeld en men zou wederom. De mail doorzetten naar de juiste afdeling.

Mijn vraag is zet de oude app weer terug zodat ik plezier krijg om via de app te kijken en de extra kosten kunnen stoppen.

Ik zie een schriftelijke reactie binnen 5 dagen tegemoet.

Het is triest dat dit zolang duurt en overweeg om de producten die ik heb bij Odido te beëindigen.

Vriendelijke groet

Frans van den Hengel 

Klantnummer XXXX

Hoi @Henge241, welkom op onze Community!

Zou je mij wat meer informatie kunnen geven over de situatie? Wat bedoel je met het schakelen van programma's? Ook ben ik benieuwd naar de volgende vragen:

1. Wat is het merk van je tv:
  2. Wat is het typenummer:
  3. Wat is het bouwjaar van je tv:
  4. Wat is de software versie van de app:
  5. Is de tv bekabeld of via wifi verbonden:

Alvast bedankt.

1) Samsung model UE55RU7300WXXN

2) type UE55RU7300

3) 2019

4) hoe kan ik dat vinden?

5) bekabeld via utp internet

Ik ben geen echte techneut weet niet welke versie odido app is

Groet Frans

Bedankt @Henge241. De software versie vind je zo: Ga in de app naar Account > Instellingen > Over.

Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?

Ja heb het vaker verwijderd. 

Hier de app versie

2.0.3773(2.0.3773) geïnstalleerd 

Bijgewerkt 28032024

Hoi @Henge241, super bedankt! Ik wil dit graag onderzoeken. Hiervoor ontvang ik graag een filmpje. Je kunt deze met mij delen in dit topic middels een WeTransfer link. 

Ik leg je graag uit hoe je dit doet! Ga naar: https://wetransfer.com/. Onderaan de pagina klik je op 'Ik wil alleen bestanden versturen'. Vervolgens klik je op de blauwe plus knop om bestanden te uploaden. Je vult bij beide opties jouw eigen e-mailadres in. De link naar de bestanden wordt nu naar jouw e-mail verstuurd. Kopieer de link en deel deze met ons in het topic. Alvast super bedankt voor de genomen moeite, we waarderen het enorm! Groetjes, Ishana

Hoi ishana,

Hierbij de link 20240824_110940.mp4

Groet Frans

Weet niet of het gelukt was doe ook dit even

https://we.tl/t-tTnCmVGDSe?utm_campaign=TRN_TDL_05&utm_source=sendgrid&utm_medium=email&trk=TRN_TDL_05

Groet Frans

Hoi @Henge241, bedankt voor het filmpje! Hier zie ik alleen geen bijzonderheden naar voren komen. Mis ik iets? Ik hoor het graag! Groetjes, Ishana

Hoi,

De melding van mijn probleem is toch bekend?

Als het goed is zie je toch in het filmpje dat het schakelen van de ene naar de andere zender vrij lang duurt. Dit was met de tmobile app nooit dat is mijn probleem. Zo ook het niet synchroon lopen van beeld en spraak.

Als je ergens terug terug gaat zoeken in jullie gegevens is dit probleem bekend. Er zou in mei een extern software bedrijf naar de app gaan kijken voor dit probleem. Dit is door Odido gecommuniceerd.

Ik hoor graag.

groet Frans

Hi @Henge241, dit is de app op de tv toch en niet de TV Box? Ik zie namelijk geen tv bekabeld aangesloten op het modem. 

Goedemiddag, 

Ik heb tijdelijk een tv box omdat internet via de app niet werkt dus er zit een internetkabel rechtreeks op de tv vanaf het modem in de gang.

Zonder het tv kastje die ik sinds mei heb werkte alles perfect via de oude tmobile app.

Ik vind het wel veel heen en weer gedoe.

Het is misschien handig om iemand van Odido langs te laten komen. Ik ben nu al sinds februari 2024 bezig en moet telkens dingen doen het is om moedeloos te worden.

Ik hoor wel 

Groet Frans

Ik zie inderdaad de lichte vertraging terug op je filmpje @Henge241, echter heb ik dit zelf ook op de app. Ook een Samsung tv uit 2019, echter als ik een lijnmeting uitvoer zie ik geen tv bekabeld aangesloten direct op het modem. 

Het duurt nu eenmal iets langer om de stream op te halen via de app. Maar de synchronisatie moet wel kloppen, heb je hier toevallig een goed voorbeeld van? Graag de volgende informatie meesturen:

1. Datum en tijdstip van desync:
  2. Zender waar je dit op merkt:
  3. Programma waar je dit op merkt:

Reageer