Hallo @pope1
Is de tv box rechtstreeks aangesloten op de modem en is het alleen de tv dus werkt bedraad internet en WiFi wel naar behoren?
klopt internet werkt naar behoren het is de modem ruim een week geleden contact gehad met t mobile en die gaven ook aan dat de update niet werkt op een verouderde modem dus het probleem is bekend. twee nieuwe modems en het probleem is opgelost blijkbaar is dit nogal lastig telkens stekker er uit en weer in en dat meerdere keren op een dag is te gek voor woorden. en ik kan niet echt zeggen dat ik goed geholpen wordt telkens naar het kastje naar de muur en andere oplossingen die niet werken.
@pope1
Zou je de modem eens een fabrieksreset willen geven door het resetknopje achterop de modem voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld , misschien helpt dat tot de tijd dat je een nieuwe modem krijgt.
Internetkabel naar het tv kastje kan misschien ook helpen.
ook al gedaan laatste oplossing is inderdaad internet kabel naar de modem maar moet daar nogal wat voor verbouwen, oplossing nieuwe modem en klaar
Goedemorgen @pope1, bedankt voor je melding. Ik heb gekeken en zie dat je nog een Draytek in combinatie met Kamai TV Boxen gebruikt. Alle apparaten ruil ik om voor modernere varianten: de Draytek voor de Zyxel T50 + Media Converter voor stabielere dekking en snelheid en de Kamai boxen voor Aria 610x TV Boxen zodat je een veel snellere verbinding hebt.
In alle gevallen komt de apparatuur binnen vier werkdagen aan. Ook wordt op Glasvezel het modem + de converter door een monteur geïnstalleerd vanwege de fragiliteit van de glasvezelapparatuur. De afspraaktool krijg je zo per sms en e-mail toegestuurd. Maak alsjeblieft een afspraak om deze te laten installeren op het FTU (glasvezelaansluitpunt). Zodra alles aangesloten is, kun je de oude apparatuur naar een milieustraat brengen - deze hoeft niet meer geretourneerd te worden. Alvast heel veel plezier met alles!
Hoi, top gelukkig wordt het opgelost
wat wel jammer is dat ik diverse keren gebeld heb met de bekende klachten zonder resultaat had naar mijn idee eerder opgelost kunnen worden maar gelukkig wordt het via deze manier opgelost.
Heel graag gedaan! Ik denk dat niet iedereen meteen de oorzaak kan spotten aan de telefoon; het is dat wij de problemen ook direct in den lijve ondervinden op de Community en daardoor wellicht ietwat meer kennis vergaard hebben, maar ik doe nu aannames hoor. Ben blij dat we het bij jou kunnen oplossen met de omruiling!