-
-
is een Top Poster
-
5 reacties
ben vast niet de enigste na de update problemen modem loopt vast dus meerdere keren stroom er af en weer op en tv kijken leuk voor een dag of twee maar na paar dagen irritant, dus ik gebeld na ongeveer 15 min eindelijk iemand aan de lijn en die maakt een melding voor de technische dienst binnen 5 werkdagen bericht nou niet dus wederom gebeld deze keer kreeg ik het advies paar stekkers er uit en opnieuw aansluiten dan zou alles moeten werken noop zelfde probleem, weer gebeld deze keer weer ander advies er komt wederom een update om het probleem te verhelpen heb hier andere topic gelezen nieuwe modem en probleem opgelost dus ik tegen de beste man oplossing nieuwe modem nee mijnheer u bent nummer zo veel gaat te veel kosten.
ben al jaren klant maar dit is echt bizar wacht het nog even af en geen verbetering dan ga ik maar op zoek naar een andere aanbieder.
Goedemorgen @pope1, bedankt voor je melding. Ik heb gekeken en zie dat je nog een Draytek in combinatie met Kamai TV Boxen gebruikt. Alle apparaten ruil ik om voor modernere varianten: de Draytek voor de Zyxel T50 + Media Converter voor stabielere dekking en snelheid en de Kamai boxen voor Aria 610x TV Boxen zodat je een veel snellere verbinding hebt.
In alle gevallen komt de apparatuur binnen vier werkdagen aan. Ook wordt op Glasvezel het modem + de converter door een monteur geïnstalleerd vanwege de fragiliteit van de glasvezelapparatuur. De afspraaktool krijg je zo per sms en e-mail toegestuurd. Maak alsjeblieft een afspraak om deze te laten installeren op het FTU (glasvezelaansluitpunt). Zodra alles aangesloten is, kun je de oude apparatuur naar een milieustraat brengen - deze hoeft niet meer geretourneerd te worden. Alvast heel veel plezier met alles! 

Bekijk origineel