Welkom op onze community! @krewrovski
Goed dat je hier gelijk over aan de bel trekt. Natuurlijk help ik je graag verder, zodat je binnenkort weer geniet van optimaal beeld!
Ik ben meteen het systeem ingedoken om jouw verbinding uit te meten en zie dat de uptime van het modem (hoelang deze aanstaat) teveel verschilt met de WAN uptime van het modem (het signaal wat binnenkomt). Dit heeft uiteraard ook een effect op het TV signaal.
Ik wil je vragen om het modem eens op de volgende wijze een herstart te geven. In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community.
Laat je mij weten of dit heeft geholpen? Ik sta klaar om je verder te helpen!
Welkom op onze community! @krewrovski
Goed dat je hier gelijk over aan de bel trekt. Natuurlijk help ik je graag verder, zodat je binnenkort weer geniet van optimaal beeld!
Ik ben meteen het systeem ingedoken om jouw verbinding uit te meten en zie dat de uptime van het modem (hoelang deze aanstaat) teveel verschilt met de WAN uptime van het modem (het signaal wat binnenkomt). Dit heeft uiteraard ook een effect op het TV signaal.
Ik wil je vragen om het modem eens op de volgende wijze een herstart te geven. In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community.
Laat je mij weten of dit heeft geholpen? Ik sta klaar om je verder te helpen!
Welkom op onze community! @krewrovski
Goed dat je hier gelijk over aan de bel trekt. Natuurlijk help ik je graag verder, zodat je binnenkort weer geniet van optimaal beeld!
Ik ben meteen het systeem ingedoken om jouw verbinding uit te meten en zie dat de uptime van het modem (hoelang deze aanstaat) teveel verschilt met de WAN uptime van het modem (het signaal wat binnenkomt). Dit heeft uiteraard ook een effect op het TV signaal.
Ik wil je vragen om het modem eens op de volgende wijze een herstart te geven. In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community.
Laat je mij weten of dit heeft geholpen? Ik sta klaar om je verder te helpen!
Modem opnieuw opgestart: geen resultaat. TV opnieuw opgestart (na modem restart): probleem opgelost. Dank!
Waar ik wel benieuwd naar ben is: 1) hoe komt het dat de uptime tussen modem en WAN verschilt? 2) hoe kan dit voorkomen worden?
Super fijn om te lezen dat het is opgelost! @krewrovski
Ik durf heel eerlijk gezegd niet te zeggen waar dit aan kan liggen en of dit voorkomen kan worden. Trek in ieder geval gelijk bij mij aan de bel mocht dit nog eens voorvallen. Als dit vaker gebeurd, wil ik dit wel graag laten onderzoeken.
Voor nu wens ik je heel veel kijkplezier!