Skip to main content
Beste medewerker,



Ook ik heb alle stappen van de installatie volgens de handleiding uitgevoerd en zowel de vaste telefonie als het internet werken. Bij het installeren van de Amino 610 x TV-box op de Zyxel t 50 modem loop ik echter tegen de foutmelding 'unable to upgrade firmware' aan, net als teveel andere klanten zie ik hier op het forum.

De resets heb ik al vele malen geprobeerd, de foutmelding blijft zich herhalen.

Graag een spoedige oplossing.



Het mac-adres is: 00:03:E6:7A:3D:5C

S/N: 68-4005550

Klantnummer TGV60242



Ik schijn te betalen vanaf 7 augustus, dat lijkt mij niet aan de orde zolang ik geen tv kan kijken.
Beste medewerker,



Sluit mij hier helemaal mee aan. Heb sinds gisteren T Mobile. In het begin kreeg ik geen internet binnen, ettelijke keren gebeld en via Anna Loes eindelijk het aan de praat gekregen. Haar collega's waren snel om KPN de schuld in de schoenen te schuiven terwijl het de ochtend nog gewoon deed via Online.TV. Toch maar een afspraak gemaakt voor de zekerheid met Gidion, eerste mogelijkheid 26 Augustus !!! Uiteraard onacceptabel en gelukkig dacht Anna Loes wel na. Daarna hetzelfde probleem als bij Diana, vanochtend weer gebeld en dit probleem is allang bekend en toch heeft T Mobile het lef de twee boxen te leveren zonder eerst een update te doen, dus willens en wetens je iets te sturen waarvan ze zelf al weten dat ze het pas gaan doen na een upgrade waarop in minimaal 5 werkdagen moet wachten terwijl volgens de klantenservice dit in een paar minuten gepiept is ? Ook ik heb nog geen email of sms mogen ontvangen van de zg. technische dienst.



Dit schijnt de gewoonste zaak van de wereld te zijn bij T- Mobile en bij andere bedrijven die zichzelf serieus nemen had de directeur allang de laan uit gestuurd geweest. Kennelijk schijnt hij nog steeds te snurken. Ook bij geen woord over een compensatie of zoiets.



Ze zeggen dat de eerste indruk de best is en dat lijkt hier alweer bevestigd te worden. Wat een chaos
Hey @Diana_z11,



Ik zie dat je hierover al contact hebt genomen. Per 8 augustus hebben we het nieuws te horen gekregen dat alles weer naar behoren zou moeten werken na een herstart. Kun je dit aan mij bevestigen? Dan zorg ik er vervolgens voor dat je de teveel betaalde kosten terug krijgt.



Hoi @JanoJoseph,



Jeetje ik baal dat onze samenwerking niet vlekkeloos is verlopen.😞 Ik heb je gegevens erbij gepakt en zo te zien is ook bij jou inmiddels het probleem opgelost. Alleen hebben we per 9 augustus het bericht ontvangen. Ik hoor graag of ook bij jou alles weer naar behoren werk. Ik hoop dat we vanaf nu met een schone lei kunnen beginnen!
Dag @Piotr,

Het klopt dat ik inmiddels een werkende tv heb en inderdaad sinds 8 augustus. Helaas kreeg ik pas vandaag via T-Mobile klantenservice het signaal dat het opgelost is.

Wel wil ik aangeven dat ik echt teleurgesteld ben over de mogelijkheden van de Amino 610 x TV-box.

Ik kan programma's die ik kijk niet pauzeren of een stukje terugspoelen. Ook zijn er geen mogelijkheden voor netflix en terugkijken kan niet op alle zenders waardoor ik nu regelmatig mijn favoriete serie mis.

Voordat ik mijn overstap deed heb ik uitdrukkelijk gevraagd of t-mobil dezelfde functies zou hebben als Ziggo met de horizon tv box. Ik heb daarbij ook het gratis filmaanbod genoemd dat Ziggo aanbiedt. Er werd mij bevestigd dat T-Mobile ook films aanbiedt maar er werd niet bij verteld dat deze betaald zijn. Ik voel mij nu onder valse voorwendselen naar t mobile gelokt.

Ook het modem is niet stabiel. mijn te bezoeken websites moet ik regelmatig herladen, bij online spelletjes wordt ik er regelmatig wegens slechte verbinding uitgeknikkerd en er zijn ook al telefoontjes verbroken tijdens het gesprek.

Ik vrees daarom dat onze samenwerking uiterlijk deze contractduur gaat duren.

Of kun je ook dit euvel verhelpen?
Ik baal van deze ervaring @Diana_z11. Het is niet onze bedoeling om je te misleiden. Ik bied dat ook mijn excuses aan voor deze miscommunicatie! Wel heb je in onze voorwaarden kunnen lezen wat ons TV aanbod inhoud - ik kan hierin dus geen verschil maken. Wél kijk ik graag mee naar jouw verbinding. Dit gaan we samen oplossen, geen zorgen! Ik vraag je eerst om te kijken naar deze stappen om je verbinding te verbeteren. Wil je mij laten weten hoe dit uitpakt?