Skip to main content

Mijn tv abonnement uitzetten lukt niet. Ik zie nog steeds staan dat er een lopende bestelling eerst afgerond moet zijn. Dit kan bijna niet. Wat te doen?

Hallo @hagees 

Je tv abonnement kan je niet zelf uitzetten maar een moderator kan dit wel voor je doen, je hebt wel een maand opzegtermijn. Als je in onderstaande topic een reactie plaatst wordt je wellicht eerder geholpen.

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/abonnement-wijzigen-wij-helpen-je-303401


Goedemorgen @hagees, graag wil ik je verzoeken om het voortaan te beperken tot slechts één topic met dezelfde vraag/hetzelfde verzoek. Zo houden we alles overzichtelijk en word jij nog sneller geholpen! 😊

Ik heb je in jouw andere topic reeds van een antwoord voorzien. Vanaf 5 februari zal TV geen onderdeel meer uitmaken van jouw abonnement: TV abonnement beëindigen

Dit topic zal ik nu sluiten.