Skip to main content

Hallo,

Op mijn account staat dat er een bestelling loopt, waardoor ik opnemen niet kan aanzetten. Ik heb alleen geen bestelling lopen.

 

Tevens kunnen wij “begin gemist” niet gebruiken bij o.a. RTL4. Dan start het begin niet.

 

Ik hoor graag naar een oplossing.

Hoi @MHRSteneker,

Handig dat je hulp inschakelt! Ik heb meteen meegekeken en vanaf nu kan je eenvoudig Cloud Opnemen activeren in jouw My T-Mobile Thuis account op de volgende pagina: Cloud Opnemen en pauzeren. Hierdoor hoef je niks meer te missen. :wink:

Recent heeft er een wijziging plaatsgevonden bij de Talpa zenders en zijn ze overgegaan op onze Terug Kijken functionaliteit. Voor meer informatie over de wijziging én over de mogelijkheden van Terug Kijken raad ik je aan om de volgende pagina te raadplegen: rNieuws] Terug Kijken beschikbaar voor Talpa per 15 februari.

Alvast veel kijkplezier gewenst! :smile:


Reageer