Skip to main content

Postcodegebied Baarn. Beide functies werken sinds gisteren niet meer en geven de foutmelding: “error er heeft zich een fout voorgedaan. Probeer het later opnieuw".

Dat opnieuw proberen heb al ettelijke malen uitgevoerd, zonder restultaat.

De voorgestelde “foefjes” uitgeprobeerd: stroom eraf, UTP kabel los, en dus weer gereset, maar geen effect.

Hi @Annajannigje

 

We hebben zojuist iets aangepast. Zou je de TV Box opnieuw willen opstarten en willen controleren of Begin Gemist nu weer naar behoren werkt? Fingers crossed!


Dankjewel Sander,

Uitzending Gemist (programma terugkijken) doet 't weer.

Begin Gemist  lukt helaas nog niet


Bij mij, in Tilburg, werkt ook na het resetten het volgende niet:

  • terugkijken: content niet meer beschikbaar;
  • begin gemist: content niet meer beschikbaar
  • programmainformatie: detailinformatie niet beschikbaar

Dit bij een stuk of 10 kanalen die ik geprobeerd heb.

Overigens werkten de eerste twee punten gisteren ook al niet en kwam een deel wel beschikbaar na resetten. De ‘content niet meer beschikbaar” meldingen zie ik overigens de laatste tijd regelmatig.

 


In boven leeuwen werkt ook na het resetten het niet.

 


Voor sommige klanten is Begin Gemist momenteel inderdaad niet beschikbaar (er komt een foutmelding in beeld). We hebben dit in onderzoek en hopen op een snelle oplossing. In dit topic plaatsen we alle updates. Sorry voor het ongemak!


Reageer