Goedemiddag,
Wil bij deze een klacht indienen,
Ben al 6 weken bezig omtrent het feit dat de volgende functies niet werken:
*reeds uitgezonden programma's herhalen - kijken
*daarnaast werkt de functie programma vanaf het begin starten eveneens niet.
Na vele pogingen krijg ik dan eindelijk iemand aan de lijn en wordt dan wel netjes geholpen
echter probleem niet opgelost , dit wordt dan verder doorgezet in de organisatie.
Krijg dan na 2 weken een email dat het probleem is opgelost.
Maar mijn probleem is dan nog steeds aanwezig, heb de ontvangen email beantwoord
met deze opmerkingen maar vervolgens hoor je weer niks en kan je weer gaan bellen
en ellenlang wachten tot er weer een iemand bereikbaar is, ik vindt dit een aanfluiting
om zo bezig te moeten zijn en heb verder ook geen tijd om hier voortdurend mee bezig te moeten zijn.
Hebben jullie niet gewoon een normale case afhandeling met een case nummer waar je weer op kun refereren in een klachten portal of zo want dit is een frustrerende bezigheid.
Graag hoor ik van jullie wanneer dit nu eindelijk eens adequaat wordt opgelost.
mvg
Peter Tempelaar
nE-mailades verwijderd - Sander]