Skip to main content

Intussen ben ik het helemaal zat aan het worden. Zappen lukt niet na een opgenomen programma. Sluit ik b.v. zenderoverzicht af kan ik niet zappen. Opgenomen programma’s stoppen zomaar tijdens kijken.Dit duurt al langer dan een half jaar. T - Mobile heeft intussen de TV Boxen vervangen. Resultaat nul,nul.

Nu komt het; Een hoge pief belooft de nieuwste boxen op te sturen. Hetgeen gebeurt. Wat blijkt; Dezelfde type boxen  ontvang ik. Nu durft een telefonische medewerker te beweren dat het weliswaar hetzelfde type is, maar voorzien met nieuwe software. Aan me hoela. Het probleem blijft zich voordoen. Ik ga - als het niet beter opgelost worden- weg bij T Mobile!!

Hi @bw.matthijs ik ben meteen voor je gaan kijken.

Ik zie inderdaad dat er kort geleden nieuwe TV Boxen zijn verstuurd. Mag ik je vragen welke afstandbediening je gebruikt? 


Hallo Tommy. Op de afstandbediening staat geen merk of zoiets. Ze zijn in het afgelopen jaar ook tig maal vernieuwd.  Het ergste is dat iemand van de helpdesk beweert, dat de boxen weliswaar hetzelfde zijn, maar ,,geüpdatet ,, Kletskoek. Vanmiddag beweerde weer iemand weer dat er geen andere nieuwe boxen zijn. Ik moet het met deze doen. Wat zijn dat voor ,,help,, mensen. Het zou ook aan het modem kunnen liggen. Geef dan een andere. Nu komt er misschien een monteur. Ik ben intussen al zover dat het vertrouwen in hun helemaal weg is. Ik ga naar een andere provider. Ik wacht alleen de monteur nog even af, hoewel in het verleden deze mensen het ook niet precies wisten.


Hoi @bw.matthijs, sorry voor dit sentiment! Weet dat ik je juist graag wil helpen. Ik moet wel eerlijk zijn: ik zie geen verzoek voor een monteur. Je modem werkt goed, het probleem zal echt zitten in je TV Box of de afstandsbediening. We hebben deze inderdaad omgeruild, maar het model is hetzelfde. Wel zit je nu op ons nieuwe T-Mobile TV platform (eerder Interactieve TV). Het is jammer om te lezen dat je nog steeds problemen ervaart en wil deze graag samen met jou oplossen.

Je noemt meerdere problemen, voornamelijk met het zappen. Heb je dit bij beide TV Boxen? En werkt bijvoorbeeld de ene afstandsbediening wel op de andere TV Box? Ik ben ook benieuwd of het problemen met de opnames op beide TV Boxen speelt. Ik zie hier geen problemen in de verbinding, maar natuurlijk starten we samen een onderzoek!


Ja ja. Waarom zegt de helpdesk dan dat er een monteur komt (high priority) Ik heb in het afgelopen jaar ALLES uitgeprobeerd. Boxen gewisseld. Nieuwe boxen.Het gebeurt op alle 2 de boxen. Nu is het intussen al zo, dat bij het kijken van een opgenomen programma, het programma stopt. Oplossing (u raadt het al) alles uitzetten en weer opnieuw beginnen. Ik ga een paar dagen weg. Niet lullig bedoelt, maar U denkt toch niet dat mijn vrouw dit niet onder de knie heeft!  Een andere - hopelijk - betere provider staat te springen om mij als klant te hebben. Het eerste jaar al de helft van jullie abonnementsprijs. Daarna zelfde prijs als jullie. Dus wat let mij? Trouwens de nieuwe provider werkt via Wifi. Dus geen gedoe met draden vanaf modem naar Box. Moesten jullie ook eens gaan doen. Ben benieuwd naar uw reactie. Zet hem op !!


Oh ja. Nog iets. Bij de zogenaamde nieuwe boxen staat op de doos een ander type box dan wat er de  IN de doos zit Dit zijn n.l. dezelfde die ik al heb en het niet meer goed doen

Niet alleen moeten de  boxen vervangen worden, maar ook de helpdesk!😂

 

Sorry dat ik het schrijf, maar ze liegen gewoon.


Nog even voor de duidelijkheid @bw.matthijs, zowel het zap problemen als het probleem dat de opname plots stopt heb je echt op beide TV Boxen? Ik start dan een nieuw onderzoek bij de technische dienst!


Zeker en vast!


Hoi @bw.matthijs, ik wil graag een nieuw onderzoek voor je starten bij de technische dienst. Hiervoor heb ik twee voorbeelden nodig van opnames die niet verwijderd zijn, waarbij je dit ervaart. Kun je mij het programma en de tijd doorgeven dat je het probeert? Groetjes, Ishana


Ga ik niet meer doen. Heb al zo vaak dit soort ,,opdrachten,, uitgevoerd. Ben het nu echt zat. 


Het is heel simpel als de “nieuwste” boxen zijn beloofd hoort het model/type Amino 710 te zijn, zo niet zijn het absoluut niet de nieuwste.

Blijf het wel vreemd vinden dat zovele exact het zelfde probleem ondervinden, het kan alleen maar betekenen dat de registratie van met name de 2e box niet goed is gegaan bij T-Mobile, had het zelf ook bij overgang naar nieuwe platform, was gelukkig heel snel opgelost.


Moderator edit: Er is geen Amino 710. De nieuwste box is de Aria 7x. Deze wordt altijd geleverd wanneer de 7x omgeruild wordt. Vaak zien we dat problemen verholpen worden met een omruiling. 


Inderdaad de oude box was Amino Aria Model 7 x.  De zogenaamd nieuwe box OOK Amino Model 7 x.

Op de verpakking staat weliswaar Amino 710, maar zit dus NIET in de verpakking.

T-Mobil blijft maar beweren dat de 7X het laatste model is.! en geüpdatet is.

Wat heb je aan zulke leugenaars.? Dit duurt al langer dan een half jaar. Vandaar dat ik wegga.


Ik begrijp niet helemaal waar de verwarring vandaan komt, maar wil jullie allemaal op de juiste manier informeren: er is geen Amino 710. De nieuwste box is de Aria 7x. Deze wordt altijd geleverd wanneer de 7x omgeruild wordt. Vaak zien we dat problemen verholpen worden met een omruiling. 


Problemen zijn dus met de nieuwste ook niet verholpen. Trouwens waarom staat dan op de doos  inhoud

Amino 710?? 


Reageer