Skip to main content

Hallo,

 

Mijn tweede tv box werkt al een paar dagen niet meer.

Het blauwe lampje blijft constant branden en reageert niet meer op de afstandbediening.

Op het beeldscherm krijg ik de melding dat het erop lijkt dat de UTP-kabel van de interactieve TV box op de verkeerde poort is aangesloten. Hij zou in poort 3 of 4 van mijn modem moeten zitten.

Dat zit hij ook en dat al jaren. Heb alles er al eens uit gehad en opnieuw opgestart maar hij blijft deze melding geven. 

Weet iemand wat hier mis kan zijn?

(Heb nog zo'n kleine tv box waar Vodafone op staat)

Hi @Jongman2802, ik help je hier graag bij!

Ik zie dat je in bezit bent van twee verschillende TV Boxen, een Entone Amulet 515 en een Entone Kamai 510. Je geeft aan "kleine” TV Box dus ik ga ervan uit dat het gaat om de Kamai 510. Zou je de TV Box kunnen voorzien van een harde factory reset? Dit doe je zo: 

 

Entone Kamai 510 Factory Reset

Deze TV Box is ongeveer tien centimeter breed en heeft een blauw lampje aan de voorkant als deze aanstaat. Als je met een paperclip (of haarspeld, tandenstoker, naald, cocktailprikker of oorbel) het reset knopje aan de linkerzijkant voor tien seconden indrukt, start de TV Box opnieuw op. Het gaatje van de reset zit naast het gleufje voor de SD kaart. Je voelt duidelijk dat je een knopje indrukt. De reset duurt ongeveer drie minuten.

 

Krijg je hierna nog steeds de melding? Dan vervang ik graag de TV Box je. Wil je mij een terugkoppeling geven?


Hallo Tommie,

Ik heb t geprobeerd maar hij blijft dezelfde melding geven. 
Bedankt voor je reactie.

Groet,

Marcel


Hoi @Jongman2802, goed dat je het hebt geprobeerd! Nog een laatste vraag: kan je de twee TV Boxen van plek omwisselen? Zo weten we snel of het aan de TV Box ligt óf toch aan de internetkabel en kan ik dit adequaat voor je oplossen. Ik hoor het graag en hiermee kan ik de juiste vervolgstappen voor je ondernemen! 😃


Hallo Cal.

Het ligt niet aan de internetkabel. Die heb ik ook al vervangen.


Dat is duidelijke taal @Jongman2802, ik zorg dat er snel een vervangende TV Box jouw kant op komt! Mocht er nog iets spelen, laat het gerust weten. Ik verwacht dat je hiermee weer als vanouds kan genieten! 🙂


Dank je wel.

Ik zie de tv box tegemoet. Laat t weten of t probleem hiermee is opgelost.

Groet


Dat is duidelijke taal @Jongman2802, ik zorg dat er snel een vervangende TV Box jouw kant op komt! Mocht er nog iets spelen, laat het gerust weten. Ik verwacht dat je hiermee weer als vanouds kan genieten! 🙂

 

Hallo,

Ik heb de nieuwe tv-box vandaag al ontvangen. Ook gelijk geïnstalleerd en het werkt weer prima. Bedankt voor de snelle levering en service.

Groet,


@Jongman2802 bedankt voor je terugkoppeling. Ik ben erg blij om te horen dat alles nu goed werkt!


Reageer