Skip to main content

We zijn net 2 maanden klanten van Odido en wat hebben we al een ellende met de mediabox. Iedere dag moet het ding opnieuw opgestart worden omdat hij zogenaamd geen internet heeft. Tv loopt gewoon, met de google assistant kunnen we gewoon naar Youtobe, Disney en HBO max. Maar met de knoppen 'apps, tv gids, tv en radio' kunnen we helemaal niets.

Zowel ethernet als Wifi hebben hetzelfde probleem.

Wij hebben inmiddels een nieuwe box ontvangen madat mijn man meerdere keren heeft moeten bellen vanwege de aanhoudende problemen. Maar ook deze box doet excact hetzelfde!  Als we naar de verbindingen gaan staat er gewoon dat hij verbonden is, maar de medewerkers op het callcenter en de tvgids en apps zien geen verbinding.

Ik wil graag nu eens een oplossing voor dit probleem!!! En ik ben echt niet van plan om de hele community na te zoeken of mensen dit probleem zelf hebben opgelost. Als dit probleem bekend was dan hadden de mensen op het callcenter ook wel een betere oplossing dat steeds weer het stroom eraf te halen zodat het ding reset.

Hi @Marielle83, welkom op onze Community!

Ik kijk graag met je mee, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou je je klantnummer willen toevoegen aan je profiel? Deze is te vinden in Mijn Odido (in een webbrowser) → Klik op Abonnementen →  Klik op pijltje omlaag bij Klant sinds →  Klantnummer: ABC12345.

Ook ben ik benieuwd of je dit alleen hebt bij de opnames of ook bij live tv kijken.

Hallo Tommie,

Ik vraag me even af wat de meerwaarde is van ons klantnummer voor het bedenken van een goede oplossing van ons probleem.

Ik post hier mijn probleem in de hoop meer mensen te vinden die dit probleem hebben (gehad)  en die wel weten waar het aan kan liggen. De nieuwe ontvanger heeft het probleem niet opgelost. Het resetten doormiddel van stroom onderbreking lost het niet op, daarom zoek ik hier hulp omdat ik het idee heb dat odido blijkbaar ook niet weet waar ze het zoeken moeten.

Live tv is het enige dat het doet via de afstandsbediening wanneer het apparaat zogenaamd geen verbinding heeft.

Zoals ik al zei, met de google assistant kan ik wel gewoon naar de apps en werken die apps ook. Maar met de afstandsbediening kan het niet. Als ik op de oke knop naar opnames ga krijg ik dus de melding van de foto terwijl het apparaat wel verbonden is. 

@Marielle83 Ik leg het je graag uit!

Ik begrijp jouw sentiment, maar zonder Klantnummer kan ik niet met je meekijken. Als ik de oplossing zelf niet voor je kan vinden, wil ik alsnog dat dit wordt opgelost. Je hoort namelijk gewoon gebruik te kunnen maken van onze diensten en te kunnen genieten van TV. Ik zorg er dan graag voor dat dit bij de juiste afdeling terecht komt, zodat dit verder kan worden onderzocht. 

Laat je het mij weten als je zover bent? Dan kijk ik meteen met je mee! 

Reageer