Beantwoord
Tweede Entone kastje werkt niet
Ik heb mijn tweede Entone kastje aangesloten maar hij blijft lang staan met de melding: Synchronizing with ACS...
Daarna geeft hij volgende foutmelding:
Unable to get upgrade firmware
Please contact technical support
De firmware versie loopt inderdaad achter in vergelijking met het eerste kastje: Ver: 2.9.1-bbl
Ik heb het tweede kastje een factory reset gegeven en ook voor alle zekerheid het eerste kastje verwijderd en het tweede kastje op dezelfde aansluiting aangesloten. Geen success.
Is het kastje kapot of is er iets anders wat ik nog kan proberen?
Daarna geeft hij volgende foutmelding:
Unable to get upgrade firmware
Please contact technical support
De firmware versie loopt inderdaad achter in vergelijking met het eerste kastje: Ver: 2.9.1-bbl
Ik heb het tweede kastje een factory reset gegeven en ook voor alle zekerheid het eerste kastje verwijderd en het tweede kastje op dezelfde aansluiting aangesloten. Geen success.
Is het kastje kapot of is er iets anders wat ik nog kan proberen?
Beste antwoord door Hidden.nld
Hallo FiberIsGoodForYou,
Als je na een reset geen internet meer heb op het draytek modem dan moet deze even van de stroom gehaald worden. als je dan de stroom er weer op zet gaat het wan lampje wel branden.
Als het wan lampje dan wel brand dan moet je nog een keer de stroom van de draytek halen.
Nu staan de instellingen wel goed.
Mocht je dan op de 2de tv nog een ACS melding krijgen dan moet je de kabel in poort 3 of 4 van het modem stoppen.
Bekijk origineelAls je na een reset geen internet meer heb op het draytek modem dan moet deze even van de stroom gehaald worden. als je dan de stroom er weer op zet gaat het wan lampje wel branden.
Als het wan lampje dan wel brand dan moet je nog een keer de stroom van de draytek halen.
Nu staan de instellingen wel goed.
Mocht je dan op de 2de tv nog een ACS melding krijgen dan moet je de kabel in poort 3 of 4 van het modem stoppen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.