Skip to main content

Hoi, 

 

Ik hoop dat ik hier op de juiste topic ben, maar ik heb twee vragen betreffende de T-Mobile app voor Samsung Smart TV's:

1. Hij besturingssysteem voor smart TV's van Samsung heet Tizen en ik heb nog geen Odido app voorbij zien komen na een zoekopdracht. Weet iemand of de Odido app voor dit platform nog gaat komen?

2. Misschien Kijk ik verkeerd, maar zodra ik de T-Mobile app voor de genoemde TV heb gestart zie ik nergens een mogelijkheid om deze app te kunnen verlaten. Wat als resultaat heeft dat er de volgende keer dat ik de app open Ik steevast een time out optreedt en dat ik de app opnieuw moet starten. Waar vind ik überhaupt de mogelijkheid om de app te kunnen verlaten?

 

Bedankt 

Ik ben niet bekend met Samsung en weet niet welke je hebt.

Probeer eens de knop midden in bij de pijlen.

I.i.g. kun je wel met de home knop van de Chromecast afstandsbediening uit de app.

 

 

 

Goedemorgen,

 

Even een opmerking over het gebruik van de Home toets van de Google Chromecast met TV afstandsbediening: Het enige wat je hiermee bereikt is dat je de Interface van de Google Chromecast met TV naar voren haalt en de Odido TV app naar de achtergrond drukt. Deze wordt volgens mij niet afgesloten.

Ik ben nog aan het experimenteren. 


Ik ben niet bekend met Samsung en weet niet welke je hebt.

Probeer eens de knop midden in bij de pijlen.

I.i.g. kun je wel met de home knop van de Chromecast afstandsbediening uit de app.

 

 

 

Ik heb het nog geprobeerd met de afstandsbediening van de Chromecast van Google en wat ik al dacht is inderdaad zo dat je wel uit de app kunt komen, maar niet kunt afsluiten. Na een druk op de Home toets kom je terecht op de interface van Google Chromecast met TV, maar de Odido TV app wordt niet afgesloten en draait verder op de achtergrond. 


Volgens mij draait hij niet op de achtergrond.

Maar wordt weg gezet naar de achtergrond.

Ik sluit of eerlijk gezegd druk de apps altijd weg via home.

Ik ondervind daarvan geen hinder.

Dit doe je ook op je telefoon (Android)

Soms gebruik je dan alle apps sluiten.

 

Maar ik ben het met je eens dat er een afsluit mannier moet komen in de Odido TV app.

 

 


Volgens mij draait hij niet op de achtergrond.

Maar wordt weg gezet naar de achtergrond.

Ik sluit of eerlijk gezegd druk de apps altijd weg via home.

Ik ondervind daarvan geen hinder.

Dit doe je ook op je telefoon (Android)

Soms gebruik je dan alle apps sluiten.

 

Maar ik ben het met je eens dat er een afsluit mannier moet komen in de Odido TV app.

 

 

Dat zou best eens kunnen, maar dat verklaart niet dat er de eerstvolgende keer een timeout melding volgt en dat ik de app opnieuw moet opstarten vanuit de app zelf. Gebruik maken van de Home-toets van de Google Chromecast met TV-afstandsbediening creëert op zijn beurt weer een afhankelijkheid van die specifieke afstandsbediening. Maar laten we hopen dat jullie IT snel een menu item toevoegt om het programma op een normale manier te beëindigen. 


Volgens mij draait hij niet op de achtergrond.

Maar wordt weg gezet naar de achtergrond.

Ik sluit of eerlijk gezegd druk de apps altijd weg via home.

Ik ondervind daarvan geen hinder.

Dit doe je ook op je telefoon (Android)

Soms gebruik je dan alle apps sluiten.

 

Maar ik ben het met je eens dat er een afsluit mannier moet komen in de Odido TV app.

 

 

Dat zou best eens kunnen, maar dat verklaart niet dat er de eerstvolgende keer een timeout melding volgt en dat ik de app opnieuw moet opstarten vanuit de app zelf. Gebruik maken van de Home-toets van de Google Chromecast met TV-afstandsbediening creëert op zijn beurt weer een afhankelijkheid van die specifieke afstandsbediening. Maar laten we hopen dat jullie IT snel een menu item toevoegt om het programma op een normale manier te beëindigen. 

Hallol,

 

Inmiddels zijn wij een poosje verder. Ik ben erg enthousiast over the Odido TV Go app op mijn Google TV.

Toch vind ik het niet kunnen afsluiten van deze app bijzonder hinderlijk en ik zou graag willen weten wanneer er een Afsluiten-mogelijkheid zal worden opgenomen.

 

Bedankt.

 


Reageer