Skip to main content

Wij hebben glasvezel. Sinds vandaag kan ik niet meer twee programma’s tegelijk opnemen. Hoe zit dat?

 

Hi @gngloeber, welkom op onze Community!

Ik help je hier graag mee! Zou je een aantal vragen kunnen beantwoorden? Dan kan ik dit met zoveel mogelijk informatie doorzetten.

 

  • Heb je nog genoeg geheugen?
  • Om welke uitzendingen gaat het en op welke zender? 
  • Wanneer heb je het opgenomen programma bekeken (datum en tijdstip)?
  • Zijn er momenten waarop het wel werkt?
  • Krijg je een foutmelding te zien? Zo ja, wanneer gebeurt dit?

 

Ik hoor het graag!😁


Gisteren is bij ons de T-mobile configuratie veranderd zoals vooraf aangekondigd.

Ik heb getracht om me vertrouwd te maken met de nieuwe (on)mogelijkheden, waaronder het opnemen van programma’s. Er staat nog vrijwiel niets op de harde schijf dus geheugenruimte genoeg.

Ik wilde voor a.s. zaterdagavond opnemen op NPO3 de Sandhamm murders en op Canvas Agent Hamilton, die inderdaad elkaar overlappen, maar dat zou geen probleem moeten zijn. Toch wordt mij gevraagd een keuze te maken.

In het oude systeem kreeg je dan een overzicht over waar de overlap zat, nu niet meer.

Wat ik ook niet kan terugvinden, vooral bij series is de optie om de volgende afleveringen elke week op dezelfde tijd te programmeren.

 

Enige aanwijzingen zijn welkom!

Alvast bedankt,

Gerard Loeber


@gngloeber bedankt voor de informatie! Ik heb het doorgezet naar onze techneuten. Ik wacht hun antwoord af. Zodra ik meer weet laat ik het je weten!


Alvast bedankt!


Reageer