Skip to main content

Sinds een aantal dagen schakelt de tv box zich helemaal uit. Hij gaat ineens helemaal op zwart. Ik moet dan de stroom eraf halen om hem weer op te laten starten. Laatste tijd hapert de box en reageert hij zeer traag. Kan ik een nieuwe krijgen?

Zojuist de 3e keer al in een uur tijd..


Hoi @SCourtois, goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Ik kan dit zeker oplossen door de TV Box om te wisselen. Heb ik toestemming om de TV Box met harddisk om te ruilen? Ik ruil deze dan om voor nieuwer model, dit is een TV Box zonder harddisk. Dit betekent dat je niet kunt opnemen, maar je kunt gelijk bij ontvangst van de nieuwe box Cloud Opnemen aanzetten via Mijn Odido. Je leest hier alles over Cloud Opnemen. Hou er wel rekening mee dat je eventueel nieuwe opnames zal verliezen. Inmiddels hebben we ook een nieuwe Mediabox. Mocht je dit liever willen dan een nieuwe TV Box, is dit ook mogelijk. Je kunt hier alles lezen over de nieuwe Mediabox. Laat het mij weten! 😊 Groetjes, Ishana


Het bleek achteraf toch een kabel te zijn die verbonden was met de tv. 

Gezien de verschillende issues die nog lopen met de mediabox wachten we daarmee nog even af. 


Hi @SCourtois, super om te zien dat je de oorzaak van het probleem gevonden hebt! Mocht ik je in de toekomst ergens mee kunnen helpen, laat het dan gerust weten. Ik sta altijd voor je klaar! 


Reageer