Skip to main content

Aangezien de chatbot aangeeft dat alle medewerkers bezet zijn, via deze weg:

Graag zou ik mijn tvbox omruilen voor de nieuwe mediabox. Kunnen jullie dit voor mij regelen?

Ik neem wel aan dat de korting “ € 2,50 korting op de 1e TV Box of Mediabox " blijft gelden?

 

Alvast bedankt!

Hoi @mdond, welkom op onze Community!

Wat leuk om te zien dat je via deze weg contact met ons opneemt. Dat kan zeker. Ik heb de TV Box voor je omgeruild naar de nieuwe Mediabox. Uiteraard zal de korting blijven bestaan. Je ontvangt hier zodadelijk een bericht over, zodra de Mediabox verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Alvast veel kijkplezier gewenst!😎 


Hoi,

Wij zouden ook graag onze TV Box willen omruilen voor de Mediabox. Is dit nog steeds mogelijk?

Alvast bedankt!


Hi @estanjung Super dat je ook wilt genieten van onze nieuwe Mediabox! 😍 Ik heb dit ook gelijk voor je geregeld. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail en dan komt de Mediabox ook zo snel mogelijk jouw kant op!


Goedeavond Odido

Ik zou ook graag mijn 2 Tv Box willen omruilen voor de Mediabox Is dit mogelijk?

Alvast Bedankt


Hoi @Martin1908, dat is absoluut een mogelijkheid, ik breng graag die wens van je tot vervulling! Ik ben meteen in je dossier gedoken en ik heb twee vervangende Mediaboxen voor je aangevraagd. Hierover ontvang je snel een automatische e-mail van mij ter bevestiging. Ik wens je alvast heel veel kijkplezier toe! 😃


Hoi,

Ik zou graag onze TV Box willen omruilen voor de Mediabox. Is dit nog mogelijk?

Alvast bedankt!

M.Kalf


Zekers te weten is dat voor je mogelijk @MIKA1! Ik heb direct je dossier erbij gepakt en de wissel in gang gezet. Hierover ontvang je ook snel een e-mail ter bevestiging en ik zal ervoor zorgen dat we snel de Mediabox via DHL bij je laten bezorgen.

Ik wens je alvast heel veel kijkplezier toe! 😃


Reageer