Na een complete middag alle tips online geprobeerd te hebben om mijn tvbox weer aan de praat te krijgen heb ik besloten dat de box kapot moet zijn.
Waar bestel ik een nieuwe?
Na een complete middag alle tips online geprobeerd te hebben om mijn tvbox weer aan de praat te krijgen heb ik besloten dat de box kapot moet zijn.
Waar bestel ik een nieuwe?
Iemand?
Tja, een box gaat niet zomaar kapot omdat “jij dat besloten hebt”.
Wat is er precies aan de hand. Welk type/merk decoder heb je, wat zie je op de TV en welke lampjes branden op de decoder?
Als niets hielp van alle tips online, van terug naar fabrieksinstellingen tot harde reset, alle kabels gecheckt, alle mogelijke oplossingen minstens 3x geprobeerd kan ik niets anders concluderen dat er iets kapot is. Dus ja, dat heb ik besloten.
Modem is zyxel t50, nog van tmobile. Alle lampjes branden groen, alle 5.
Tv doet het, ik zie de apps, heb verbinding met internet. Lampje van tvbox blijft blauw, knippert niet. Reageert niet op de afstandsbediening, (die het overigens wel doet. )
Zodra ik de tv aanzet gaat hij direct weer uit.
Iemand die mij verder kan helpen?
Als niets hielp van alle tips online, van terug naar fabrieksinstellingen tot harde reset, alle kabels gecheckt, alle mogelijke oplossingen minstens 3x geprobeerd kan ik niets anders concluderen dat er iets kapot is. Dus ja, dat heb ik besloten.
Modem is zyxel t50, nog van tmobile. Alle lampjes branden groen, alle 5.
Tv doet het, ik zie de apps, heb verbinding met internet. Lampje van tvbox blijft blauw, knippert niet. Reageert niet op de afstandsbediening, (die het overigens wel doet. )
Zodra ik de tv aanzet gaat hij direct weer uit.
Probeer eens een andere HDMI ingang of HDMI kabel!
....
Probeer eens een andere HDMI ingang of HDMI kabel!
Helaas, geen verschil Eric.
Update.
Gebeld met klantenservice. Medewerker kan niet in mijn modem kijken en op dit/mijn adres heeft nooit een modem geregistreerd gestaan. Toch heb ik al 3 jaar een abonnement op dit adres.We vinden het heel bijzonder. 🤷 Hij belt zo terug want moet dit uitzoeken met een andere afdeling.
Spannend!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.