Skip to main content

Ik heb een vraag over het TV pakket. Kan ik van de Basis TV zenders een zogenoemde Favorieten maken? Bv ik kijk graag naar RTL ,5,7 en SBS6, 9. Kan ik deze zenders dan in een Favoriete groep plaatsen zodat dan bv RTL4 en RTL5 in de Favorieten een nieuwe nummering krijgen?

Hoi @Arnout232, wanneer je het stappenplan op onze servicepagina volgt, kun je meteen een mooie favorietenlijst aanmaken: Favorietenlijst instellen| Odido. Veel succes! 😁


En in de app werkt het ook simpel 


Ik vind dit geweldig. Top is dit. Sterker nog; dit is nog beter dan Favorieten maken bij mijn huidige provider. Nu verlang ik nog meer naar Odido.


Nog een kort vraagje.

Favorieten maken; kan dat alleen als ik de Mediabox van Odido heb, of kan ik dat ook als ik kies om TV te kijken via de app van Odido? Want ik heb immers een Smart TV.


Hey @Arnout232, dat kan uiteraard ook via de app en ook via de web versie. Dit is namelijk gebonden aan je kijkprofiel.


Nog een kort vraagje.

Favorieten maken; kan dat alleen als ik de Mediabox van Odido heb, of kan ik dat ook als ik kies om TV te kijken via de app van Odido? Want ik heb immers een Smart TV.

Ik heb geen TV boxen maar smart tv en een Google Chromecast met Google TV  Ik kijk dus altijd via de app op TV. Ben er mega blij mee!


Komt de Belgische Kookzender Njam! ook nog in het Odido TV pakket? Of komt deze zender er als een andere TV zender wordt verwijderd?


Hoi @Arnout232, op dit moment kan ik je daar nog geen sluitend antwoord op geven. Meestal worden nieuwe zenders geïmplementeerd als daar de tijd rijp voor is + als er een licentie afgegeven is door de desbetreffende omroep/cluster-groep. Ik zal eens navragen of het op de planning staat! 😄


Hoi @Arnout232, iets later dan gepland maar hier ben ik met een voorlopig antwoord: deze zender staat niet op de planning. Of en wanneer dit wel gebeurt, moet ik je schuldig blijven. Voor nu sluit ik dit topic af, maar het staat je natuurlijk helemaal vrij om volgend jaar nog eens te polsen! 😊

Dit mag trouwens ook met een wens/verzoek als idee in ons nieuwe Ideation platform: Wensen en suggesties | Odido community.


Reageer