Skip to main content

Na alle problemen met het niet kunnen invoeren van de pincode lukt het mij nog steeds niet om de app in te loggen.

Na het juist invoeren van de klantcode en pincode krijg ik steeds “inloggen mislukt”

Weet iemand een oplossing ?

Ik heb een Samsung TV van ongeveer 1,5 jaar oud.

 

Hi @RinusCap, ik denk dat ik hier dé oplossing voor heb! Zou je willen proberen om eerst de pincode in te vullen en hierna pas het klantnummer? Laat je het me weten als het inloggen op deze manier gelukt is? 


Hoi Nora, dank voor je reactie.

Dat was inderdaad het 1e probleem wat ik had maar dat had ik al opgelost door een reactie die ik vond op dit forum.

Wanneer ik op die manier de velden invul en dan op “login” druk krijg ik onmiddellijk de melding “Inloggen mislukt” en moet ik op “Sluiten” drukken en kom dan weer terug in het inlogscherm.

Ik heb geen idee wat hier mis gaat want de combi van klantnummer en tvpincode werkt op de telefoon of tabblad wel…maar ik wil graag op de TV kijken. (zonder gedoe met casten of zoiets)

Ik heb een vrij moderne Samsung TV QE55S95BATXXN

 

groet,

Rinus.

 


Hi @RinusCap, dank voor je reactie. We geven niet op! Als je het op de manier van Nora test, heb je dus hetzelfde probleem en kun je alsnog niet inloggen? Heb je de app al een volledig verwijderd van je televisie en opnieuw gedownload? Maakt dit uit?

Hoe is deze televisie verbonden met internet? Is de televisie verbonden met ons wifi netwerk? Of is de televisie met een kabel verbonden met het modem? Als je via wifi verbonden bent, is het mogelijk de televisie dan bekabeld aan te sluiten op het modem? Maakt dit nog verschil?

Super bedankt voor het testen, ik hoor het graag!


Hoi Cheyenne,

dank voor je reactie, ik zal proberen de situatie uit te leggen.

Wij hebben sinds vrijdagochtend een verstoring van ons fiberglas en dit kan pas ergens in de komende

week opgelost worden. Iets wat ik overigens zeer teleurstellend vind.

We hebben van Odido op onze mobielen unlimited data gekregen voor 7 dagen.

Ik zet dus een hotspot aan op mijn mobiel en koppel hier de TV op aan zodat ik naar Viaplay en Netflix

kan kijken en dat werkt redelijk goed.

Ik heb dus ook de Odido-TV app op mijn TV gezet en probeer die dan in te loggen maar helaas krijg

ik dan het eerder genoemde resultaat.

groet, Rinus.

 


De smart TV app van Odido werkt enkel op vaste verbindingen van Odido. Via een mobiele hotspot zal deze dus niet werken en krijg je inderdaad foutmeldingen bij het inloggen. 


De smart TV app van Odido werkt enkel op vaste verbindingen van Odido. Via een mobiele hotspot zal deze dus niet werken en krijg je inderdaad foutmeldingen bij het inloggen. 

Dank voor de snelle reactie, ik was hier al bang voor.

Beetje teleurstellend allemaal, een monteur die de storing niet kan oplossen afgelopen vrijdagavond en de zaak door moet zetten naar een andere partij en daarna wel een oplossing voor extra data maar dan geen tv kunnen kijken op een normale manier.

Ik denk er hard over om bij einde jaarcontract weer terug te gaan naar KPN.

groet, Rinus.

 


Reageer