Hi
@Carina15,
Ik ga graag op zoek voor je. Ik wil graag nog enkele dingen uitsluiten:
- Zou je een fabrieksreset van het modem willen uitvoeren?
- Wil je de TV Box voor tien seconden van de stroom halen?
- Wil je de TV Box rechtstreeks, zonder switches of adapters, aansluiten?
Wat zie je vervolgens op TV bij de opstart? Ik ben benieuwd of dit al iets oplost. Zo niet, dan hoor ik het graag!
Hello Sander
Volgens eerste contact op de dag van installatie 15-08 van tmobile thuis (monteur aanwezig, bewust gekozen om te zorgen dat het allemaal zou lukken, helaas dat is niet gelukt - eerst internet had een 'kruising ??', monteur is weggegaan, ik moeste zelf per telefoon installatie afmaken. Internet werket, maar TV niet. Na bellen met help desk en aanmaken van ticket, mij is verteld dat het Amino doos voor sommigen klanten een ' probleem' had met verbinden, dat huis per huis moest handmatig opgelost worden, en er een achterstand was van minimaal een week om dit te doen vanwege het aantal mensen met deze probleem. MIjn vraag is dus wat is de stand van deze ticket, of is de eerste diagnose niet van toepassing? Symptomen - TV box start op, Amino beeld, menu laden, systeemklok gelijk zetten, verbinding maken met netwerk - hangt hier en geen verbinding.
- Is het nu niet duidelijk wat het probleem is? ik neem aan dat de details zijn in oospronkelijk ticket van 15-08
- Indien niet, dan hoe maak ik een afspraak dat het zsm opgelost wordt - ik heb hier geen tijd voor (vandaar monteur verzoek om de eerste installatie te voltooien dat niks waard was)