Skip to main content
Beantwoord

TV werkt niet postcodegebied 2643LN

Tv storing al aantal keer opnieuw opgestart werkt niet

Beste antwoord door M.m.bruggeman1982

Tommie van Odido schreef:

Hoi ​@M.m.bruggeman1982, goed dat je dit aangeeft.

Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer normaal tv kunt kijken. Gisteren waren er inderdaad algemene problemen met tv. Nu heb ik goed nieuws want die zijn opgelost. Kan jij dit ook bevestigen? Werkt alles weer zoals het hoort? Ik zie je berichtje graag tegemoet!

Bedankt voor het goede nieuws.

Gelukkig werkt alles op dit moment tot nu toe nog allemaal naar behoren. 

Wat ik wel vreemd vond is dat gisteren de odido tv app ook storing had. Hoe kan dat dan?

Bedankt in elk geval weer.

Bekijk origineel

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10

Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer normaal tv kunt kijken. Gisteren waren er inderdaad algemene problemen met tv. Nu heb ik goed nieuws want die zijn opgelost. Kan jij dit ook bevestigen? Werkt alles weer zoals het hoort? Ik zie je berichtje graag tegemoet!

Tommie van Odido schreef:

Bedankt voor het goede nieuws.

Gelukkig werkt alles op dit moment tot nu toe nog allemaal naar behoren. 

Wat ik wel vreemd vond is dat gisteren de odido tv app ook storing had. Hoe kan dat dan?

Bedankt in elk geval weer.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10

Zowel de Mediabox als de Tv app's hadden problemen eergisteren ​@M.m.bruggeman1982. Dat is gelukkig nu al opgelost! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen