Skip to main content
Beantwoord

Tv werkt niet

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Continu krijg ik de melding 'Er gaat iets mis. Probeer je het nog een keer?'. Dit is al een aantal dagen. Modem opnieuw opgestart, geen succes. Wat is de oorzaak en nog belangrijker hoe worst dit opgelost?

Beste antwoord door Vaniersel

@Tommie van Odido dank je. Ik heb het al opgelost, door echt alles van het stroom te halen. 

Bekijk origineel

2 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13911 reacties
  • 10 april 2025

Hey ​@Vaniersel, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je ongestoord tv kunt kijken en help je daarom graag. Bedankt voor het invullen van je gegevens, hierdoor heb ik je abonnement direct kunnen bekijken en zie ik dat het gaat over de SmartTv app. Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Het kan ook wel eens helpen om de tv zelf 30 seconden stroomloos te maken. Kan je ook aangeven wanneer je de melding krijgt? Is dat bij het opstarten van de tv of ergens in het menu? Ik zie je berichtje graag tegemoet!

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 10 april 2025

@Tommie van Odido dank je. Ik heb het al opgelost, door echt alles van het stroom te halen. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen