Na 3 weken zonder te zitten en kpn monteur geweest te zijn straat open werkt het nog niet kabel kan ook niet doorgetrokken worden door jullie , ik wil stoppen met het abonnement klaar mee de snelheid die ik betaal haal ik niet binnen volgens monteur
Hey
Zou je mij iets meer informatie kunnen geven wat er precies aan de hand is? Ik help je hier namelijk graag mee!
Wat wilt u weten ik krijg de snelheid niet meer zit nu op 1 kabel kpn tv kabel moet door me hele huis de app op me tv hapert weet niet of het aan het modem ligt maar andere modem geen problemen mee kpn monteur gaf aan dat er een monteur moest komen van.jullie om kabel aan te passen
Hoi
Mogelijk werkt je TV niet goed samen met bandsteering van het modem, wat in essentie de samenvoeging van het 2.4 en 5 ghz Wifi netwerk tot één Wifi netwerk is. Sommige TVs werken alleen op de 2.4 ghz band en kunnen hierdoor in de war raken. Je kan de wifi splitsen in aparte 2.4 en 5 Ghz signalen door een van de netwerken een andere naam te geven. Dit kan je doen door in te loggen op het modem en de optie easymesh uit te zetten.
Ik help je hier ook heel graag mee, mocht de situatieschets correct zijn. Ik zie je graag snel genieten van je TV!
Nee modem zit 10 meter tv vandaan
Maar kpn monteur gaf aan monteur van jullie moet langs komen voor aansluiting in de muur te regelen die er al zit om kleuren en stekker aan te passen dan kan internet kabel in muur erin en eindigt dan ook in modem
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.