tv werkt niet

  • 18 October 2023
  • 4 reacties
  • 43 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Master Poster
  • 13 reacties

Na 3 weken zonder te zitten en kpn monteur geweest te zijn straat open  werkt het nog niet kabel kan ook niet doorgetrokken worden door jullie , ik wil stoppen met het abonnement klaar mee de snelheid die ik betaal haal ik niet binnen volgens monteur 

Tommie van Odido 6 maanden geleden

Hey @anitha, goed dat je aan de bel trekt.

Zou je mij iets meer informatie kunnen geven wat er precies aan de hand is? Ik help je hier namelijk graag mee!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @anitha, goed dat je aan de bel trekt.

Zou je mij iets meer informatie kunnen geven wat er precies aan de hand is? Ik help je hier namelijk graag mee!

Reputatie 1

Wat wilt u weten ik krijg de snelheid niet meer zit nu op 1 kabel kpn     tv kabel moet door me hele huis de app op me tv hapert weet niet of het aan het modem ligt maar andere modem geen problemen mee kpn monteur gaf aan dat er een monteur moest komen van.jullie om kabel aan te passen 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @anitha, bedankt voor je toevoeging! Als ik het goed begrijp ervaar je dus problemen met één specifieke TV en verder werken je andere apparaten goed? Ik krijg de indruk dat het je niet lukt om deze TV bekabeld aan te sluiten? Kan je het modem nog dichter bij de TV neerzetten?

Mogelijk werkt je TV niet goed samen met bandsteering van het modem, wat in essentie de samenvoeging van het 2.4 en 5 ghz Wifi netwerk tot één Wifi netwerk is. Sommige TVs werken alleen op de 2.4 ghz band en kunnen hierdoor in de war raken. Je kan de wifi splitsen in aparte 2.4 en 5 Ghz signalen door een van de netwerken een andere naam te geven. Dit kan je doen door in te loggen op het modem en de optie easymesh uit te zetten.

Ik help je hier ook heel graag mee, mocht de situatieschets correct zijn. Ik zie je graag snel genieten van je TV! 🙂

Reputatie 1

Nee modem zit 10 meter tv vandaan

Maar kpn monteur gaf aan monteur van jullie moet langs komen voor aansluiting in de muur te regelen die er al zit om kleuren en stekker aan te passen dan kan internet kabel in muur erin en eindigt dan ook in modem 

Reageer