Skip to main content

TV via tv app valt regelmatig weg

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Het beeld van de tv val regelmatig weg.

Soms komt er een melding "er gaat iets mis. Deze instelling of functie is mogelijk niet beschikbaar".

Soms een melding er gaat iets mis, jij kunt er niets aan doen" oid

Soms vallen alleen een paar zenders weg, terwijl andere het nog doen.

Soms vallen alle zenders weg en doen ze het pas na een paar minuten het weer.

Ik heb vandaag ook al 5 keer met het klantnummer en pin in moeten loggen in de tv app

Heeft dit misschien iets met een recente update van de tv app te maken?

Uitgelichte reactie

24 maart 2025

Hi ​@Filipo, ik geef je graag meer duidelijkheid! Momenteel loopt er een onderzoek naar de tv problemen in regio Purmerend. Kom jij toevallig ook uit deze regio? Dan kan het hiermee te maken hebben. In dit topic houden we je op de hoogte: Is er een storing bij Internet + TV van Odido? | Odido community. Excuses voor het ongemak! In de tussentijd kan je wel optimaal gebruikmaken van de webversie: TV kijken met Odido online TV | Odido. We doen onze uiterste best om het zo snel mogelijk op te lossen! 

Mocht je uit een andere regio komen, wil je je community profiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik met je mee in de verbinding wat er dan precies bij jou aan de hand is. Bedankt alvast!

2 reacties

Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 1934 reacties
  • 24 maart 2025
Uitgelichte reactie

Hi ​@Filipo, ik geef je graag meer duidelijkheid! Momenteel loopt er een onderzoek naar de tv problemen in regio Purmerend. Kom jij toevallig ook uit deze regio? Dan kan het hiermee te maken hebben. In dit topic houden we je op de hoogte: Is er een storing bij Internet + TV van Odido? | Odido community. Excuses voor het ongemak! In de tussentijd kan je wel optimaal gebruikmaken van de webversie: TV kijken met Odido online TV | Odido. We doen onze uiterste best om het zo snel mogelijk op te lossen! 

Mocht je uit een andere regio komen, wil je je community profiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik met je mee in de verbinding wat er dan precies bij jou aan de hand is. Bedankt alvast!

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 24 maart 2025

Bedankt voor de reactie. Ik kom idd uit Purmerend.

In de topic staat dat de tv app voor smart tv's wel bruikbaar is. Maar dat klopt niet helemaal.

Daar ondervind ik juist de problemen mee.

De online tv app voor mobiele apparaten werkt wel gewoon inderdaad

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen