Skip to main content

Sinds ik de nieuwe tv box heb, valt de verbinding telkens weg. Gekmakend gewoon. Krijg dan melding dat er geen signaal is en dat ik de kabels moet checken. Hoe vaak moet ik die checken? 60x per dag?? 

Netflix kijken gaat prima dus daar ligt het niet aan. Er is iets heel erg mis met die tv box, daarvoor nooit problemen.  Opnieuw opstarten helpt maar even.

 

Graag een oplossing of nieuwe tv box

Hoi @HelmaK66, goed dat je aan de bel trekt, ik duik graag je TV Box in! Ik heb eens flink lopen speuren en het lijkt mij inderdaad verstandig dat wij een nieuwe TV Box jouw kant op sturen. Je ontvangt hier snel een e-mail ter bevestiging over en wij sturen je ook snel een Track & Trace code van DHL toe.

Hiermee komt dit snel goed, ik wens je alvast heel veel kijkplezier toe! 😄


Hoi Cal, dank voor je snelle reactie en fijn dat jullie een nieuwe tv-box gaan opsturen. Ik hoop dat dit de problemen oplost. Ik snap alleen niet waarom ik een mail van Odido heb gekregen dat ik mijn tv-box en wifipunt heb opgezegd.


Reageer