Hi
Zou je eens een volledige powerflip willen uitvoeren en kijken of het daarna opgelost is? Dit doe je zo:
Powerflip
- Haal de stekker van het modem, TV Box en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
- Wacht minimaal 10 seconden
- Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
- Doe de stekker terug in het stopcontact van het modem en TV Box en laat alles volledig opstarten
- Controleer of de verbinding stabiel is.
Hoi
ps de is tv box is boven die is verder goed
Groetjes
Ah dat geeft wat meer duidelijkheid
Graag ontvang ik ook wat voor merk de tv is, welk typenummer, het besturingssysteem, welke firmware versie van de tv en welke firmware versie van de app? Alvast bedankt!
hoi
eerst de tv is bekabelt was niet Wi-Fi verbonden
twee de tv is Philips 50pus7304/12 Android tv 11
versie:TPM191E_R.201.000.248.227 2024/07/03
odido appversie ; 2.0.4672 2004/01/20
ps. zie de foto
Mgr. m hulst
Hoi
Dit is op mij laptop gedan mij oud account deze is actief sorry
Groetjes @Hul670
Hoi
eerst de tv is bekabelt was niet Wi-Fi verbonden
twee de tv is Philips 50pus7304/12 Android tv 11
versie:TPM191E_R.201.000.248.227 2024/07/03
odido appversie ; 2.0.4672 2004/01/20
ps. zie de foto
Mgr. m hulst
Dankje voor de informatie
In je eerste post deel je een screenshot met die melding
Hoi
Toen ik de tv aan deed en na de odido ging kwam die melding ook boven in het beeld te staan .
Ik heb daarom meteen een ticket aangemaakt naar onze technische dienst. Zij zullen dit probleem voor je onderzoeken en oplossen. Ik weet zeker dat het goedkomt.
Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? Ik doe het graag!
Dankt voor de info
Heel graag geen en dankjewel voor je geduld!
hallo
Hi
Het ticket staat nog open
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.