Skip to main content

Hi ​@Hul670, welkom op onze Community!

Zou je eens een volledige powerflip willen uitvoeren en kijken of het daarna opgelost is? Dit doe je zo:

Powerflip

1. Haal de stekker van het modem, TV Box en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
  2. Wacht minimaal 10 seconden
    • Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
  3. Doe de stekker terug in het stopcontact van het modem en TV Box en laat alles volledig opstarten
  4. Controleer of de verbinding stabiel is.

Hoi ​@Tommie van Odido tommie de powerflip die heb ik gedaan maar ik heb geen tv box bij tv maar wel de tv app daar krijg ik op mijn tv de melding 

ps de is tv box is boven die is verder goed 

Groetjes ​@Hul670 

Ah dat geeft wat meer duidelijkheid ​@Hul670, is het mogelijk om de tv bekabeld aan te sluiten? Kan je testen of de melding dan niet meer voorkomt of nog wel?

Graag ontvang ik ook wat voor merk de tv is, welk typenummer, het besturingssysteem, welke firmware versie van de tv en welke firmware versie van de app? Alvast bedankt! 

hoi ​@Tommie van Odido 

eerst de tv is bekabelt was niet Wi-Fi verbonden

twee de tv is Philips 50pus7304/12  Android tv 11 

versie:TPM191E_R.201.000.248.227 2024/07/03

odido appversie ; 2.0.4672    2004/01/20

ps. zie de foto

Mgr. m hulst

Hoi ​@Tommie van Odido 

Dit is op mij laptop gedan mij oud account deze is actief  sorry 

Groetjes @Hul670 

Hoi ​@Tommie van Odido 

eerst de tv is bekabelt was niet Wi-Fi verbonden

twee de tv is Philips 50pus7304/12  Android tv 11 

versie:TPM191E_R.201.000.248.227 2024/07/03

odido appversie ; 2.0.4672    2004/01/20

ps. zie de foto

Mgr. m hulst

Dankje voor de informatie ​@Hul670, welke handeling voer je uit wanneer de melding verschijnt? 

@Tommie van Odido Ik kan Verder niks doen want ik wet ook niet waar ik het moet zoeken 

@Tommie van Odido misschien wel in de app of modem ik wet het niet

In je eerste post deel je een screenshot met die melding ​@Hul670, welke handelingen voer je uit voordat die melding komt? Of komt deze melding random tevoorschijn?  

Hoi ​@Tommie van Odido 

Toen ik de tv aan deed en na de odido ging kwam die melding ook boven in het beeld te staan . 

@Hul670 Dankjewel voor je terugkoppeling. Ik wil graag dat je weer kan genieten van TV kijken! 

Ik heb daarom meteen een ticket aangemaakt naar onze technische dienst. Zij zullen dit probleem voor je onderzoeken en oplossen. Ik weet zeker dat het goedkomt.

Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? Ik doe het graag!

@Teresa van Odido 

Dankt voor de info 

Heel graag geen en dankjewel voor je geduld! ​@Hul670 

​hallo@Teresa van Odido  ik heb de nieuwe modem en de nieuwe wifipunt geplaatst  en ik krijg weer de melding zie de foto deze melding komt weer terug  

Hi ​@Hul670, dat is jammer! Wel bedankt voor de update. Ik ga dit delen met het team die dit voor je aan het onderzoeken is. Als ik meer weet, kom ik bij je terug!

@Cheyenne van Odido is er al wat uit komen 

Het ticket staat nog open ​@Hul670, hopelijk spoedig antwoord! 

Reageer