Iedere keer moet ik een abonneenummer invoeren om televisie te kunnen kijken. Ik ben dat zat. Heb ik eindelijk dat abonneenummer gevonden op internet (via via, via via en via via) moet ik een code invoeren. Als ik vervolgens de zender gevonden heb zit er een ‘kinderslot’ op. Ik kijk niet vaak televisie vanwege dit gedoe en omdat het televisiekastje niet werkt met mijn televisietoestel (te oud zeggen ze). Iedere keer vul ik in dat mijn gegevens onthouden moeten worden, maar dat blijkt niet te werken. Ik zoek nu een andere provider. Kan iemand me een betere aanraden? Ach ik weet het eigenlijk al, ik ga naar Freedom! Hehe de knoop doorgehakt :-)
Bladzijde 1 / 1
Hoi
Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat je op meerdere apparaten bent ingelogd. Dit kan ervoor zorgen dat je opnieuw moet inloggen. Ik heb je op alle apparaten uitgelogd, als het goed is moet het niet meer gebeuren nu. Ook krijg je kinderslot omdat je leeftijd op AL hebt staan en niet op 18. AL houdt in dat alle leeftijden het mogen kijken, dus programma's voor 16/18+ hebben dan kinderslot. Dit heb ik voor je aangepast.
Als je nog steeds wilt overstappen kan dat uiteraard, je zit namelijk buiten je contract.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.