Mijn tv valt dagelijks een paar keer spontaan uit. Soms geeft het zelfs een aantal seconden aan waarin de verbinding verbroken wordt. Wat kan ik hier aan doen ??
Mijn tv valt dagelijks een paar keer spontaan uit. Soms geeft het zelfs een aantal seconden aan waarin de verbinding verbroken wordt. Wat kan ik hier aan doen ??
Hey
Ik zie dat je in bezit bent van twee TV Boxen, ervaar je dit op beide TV Boxen of alleen op één? Kan je voor mij het modem en de TV Boxen (waar je dit op ervaart) een powerflip geven? Hoe je dit doet lees je in dit topic:
Gebeurt dit nou nog, na de powerflip? Kan je de TV Boxen dan een factory reset geven? De uitleg hiervan staat ook in het topic. Heeft dit niet gewerkt? Geef mij dan een seintje, dan duiken we er samen verder in!
Beste Tommie,
Dank voor het meedenken. Ik heb alles maar weer eens geresset. Het heeft niet geholpen en het is nu zelfs weer zo dat al mijn zenders weer niet op volgoorde staan. Daar heb ik eerder uren voor aan de telefoon gezeten met een deskundige, maar die kwam er niet uit. Ik heb toen maar alle zenders favoriet gemaakt en toen ging het wel goed, maar nu ik weer geresset heb is het weer zo, dat ik na ned 1 direct bij de regionale zenders uitkom. Nu is de uitval op beide tv boxen wel veel storender dan de rommelige zenders, dus graag een oplossing voor de uitval. b.v.d. groeten: Gijs van Vulpen
Hi
Ook ik blijf er last van houden. Regelmatig haal ik de stroom er af, maar dat helpt niet. ook heb ik al eens nieuwe tv kastjes gekregen maar het probleem blijft zich voordoen. Meestal krijg ik het beeld: afsluiten na 59 seconden. Een paar keer per dag. Wat is de oplossing???
Hoi
Mocht dit niet het probleem zijn: heb je de TV Boxen direct aangesloten op het modem, of via een omweg zoals stroomnetadapters of een eigen router of switch? Graag wil ik je aanraden om ze, bij wijze van test, direct aan te sluiten op het modem.
Ik ben benieuwd hoe de vork in de steel zit, ik zie je graag genieten!
Hoi
Mocht dit niet het probleem zijn: heb je de TV Boxen direct aangesloten op het modem, of via een omweg zoals stroomnetadapters of een eigen router of switch? Graag wil ik je aanraden om ze, bij wijze van test, direct aan te sluiten op het modem.
Ik ben benieuwd hoe de vork in de steel zit, ik zie je graag genieten!
Hoi
Mocht dit niet het probleem zijn: heb je de TV Boxen direct aangesloten op het modem, of via een omweg zoals stroomnetadapters of een eigen router of switch? Graag wil ik je aanraden om ze, bij wijze van test, direct aan te sluiten op het modem.
Ik ben benieuwd hoe de vork in de steel zit, ik zie je graag genieten!
Dank voor dit snelle bericht. Die timer zal het zijn maar kan die er niet af of verlengd worden? Het is soms wel heel storend. Ik hoor het graag.
Hoi
Desondanks wil ik je nog veel kijkplezier toewensen!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.